Connect with us

Erő és magabiztosság – a magyar tervezők új kollekciója segít a “belső tigrisünk” megtalálásában

TRENDY

Erő és magabiztosság – a magyar tervezők új kollekciója segít a “belső tigrisünk” megtalálásában

A táskákhoz készült fotókampány legalább olyan fontos, mint maga a kollekció.


A müskinn másfél évvel ezelőtt készítette el Tiger névre keresztelt táskakollekcióját, melyhez a kínai kultúrában gyakran előkerülő tigris alakjából merített inspirációt. Az állat az erőt, az egészséget, a védelmet és az értelmet jelképezi, a sorozat újragondolásával ezt a motívumot szerették volna még tovább tökéletesíteni a tervezőlányok. A Tiger 2.0 darabjaihoz nagyrészt újrahasznosított és természetes alapanyagokat használtak, a fém kiegészítőket pedig a tigris kínai írásjelei alapján tervezték meg.

A korábbi kollekciókhoz hasonlóan a Tiger 2.0 esetében is éppen olyan beszédesek a kampányfotók, akárcsak a táskák. A Szalay Krisztina által készített fotósorozatban az önszeretet és az önelfogadás játssza a főszerepet, így ezúttal is egyedi szépségű, a szokásos sztenderdtől eltérő modellek álltak kamera elé.


Még több TRENDY

Hirdetés

Népszerű

Facebook

Hirdetés
Fel