SASSY
A Rovatból

Általános Szerződési Feltételek

A Sassy.hu oldalt működtető Szeretlek Magyarország Kft. a hirdetések közzétételét az alábbi Általános Szerződési Feltételek mellett vállalja.

Megosztom
Link másolása

A Sassy.hu portált működtető Szeretlek Magyarország Médiacsoport Kft. (a továbbiakban Közzétevő) arra köt szerződést a saját nevében és javára, vagy a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján reklámközvetítőként, az őt megbízó reklámozó nevében és javára tőle szolgáltatásokat megrendelő természetes vagy jogi személlyel (a továbbiakban Megrendelő), hogy

- a Közzétevő által működtetett Sassy.hu portálon vagy a Közzétevőhöz tartozó Facebook-oldalakon egy vagy több megjelenítési alkalommal közzétegye a Megrendelő által megjelölt hirdetéseket

- a Megrendelő által kért témában az olvasói bevonásával kérdőíves felmérést végezzen.

A megrendelhető hirdetések (továbbiakban Hirdetés) fajtái:

- Natív reklámcikk: a Közzétevő által előállított, megjelenésében, tartalmában és stílusában az adott médium tartalmi elemeihez tökéletesen illeszkedő fizetett hirdetés, amely a Közzétevő portálján jelenik meg. A natív reklámcikkhez minden esetben tartoznak a cikkre forgalmat irányító fizetett Facebook-posztok is.

- Advertorial (PR cikk): a Megrendelő által a Közzétevőhöz eljuttatott fizetett cikk. Ebben az esetben a Közzétevő nem vesz részt a Hirdetés tartalmi kialakításában, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére. Advertorial cikkhez Facebook-poszt nem rendelhető.

A jelen Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseit alkalmazni kell valamennyi, a Közzétevő és egyes megrendelők között megkötött, fenti szolgáltatásokra vonatkozó szerződésre. Az Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezésektől a Megrendelő és a Közzétevő csak közös megegyezéssel, írásban térhet el.

Szerződés létrejötte

A fent nevezett szolgáltatások teljesítésére Közzétevő csak akkor köteles, ha közte és a Megrendelő között a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezések alapján egyedi szolgáltatási szerződés jön létre.

A Szeretlek Magyarország Kft. a megrendeléseket kizárólag postai küldeményben vagy e-mailben fogadja el. Az egyedi szolgáltatási szerződés csak akkor tekinthető megkötöttnek, ha a Megrendelő kitöltötte a Közzétevő által hozzá eljuttatott megrendelő lapot, majd azt e-mailben vagy postai küldeményben visszajuttatta a Közzétevőhöz, és annak befogadását, a megrendelés elfogadását a Szeretlek Magyarország Kft. írásban visszaigazolta.

A megrendelő lapot a Közzétevő csak abban az esetben tudja befogadni, ha szerepel rajta a Megrendelő cégszerű aláírása, a vállalkozás neve, székhelye vagy telephelye, adószáma, a kapcsolattartó neve és elérhetősége, valamint a számlázási címe. A Megrendelőnek minden esetben jeleznie kell, alkalmas-e elektronikus számla fogadására, és amennyiben igen, fel kell tüntetnie, milyen e-mail címen fogadja a Közzétevő által kiállított elektronikus számlát.

A megrendelő lapon szerepel továbbá a megrendelés azonosítószáma, a kampány neve, a megrendelt szolgáltatás típusa, száma, a kampányba bevonni kívánt Facebok-oldalak neve, a kampány tervezett időpontja, a listaár, a reklámozónak adott kedvezmény mértéke és a net-net ár.

A megrendelő lapon szerepel a Közzétevő által alkalmazott Általános Szerződési Feltételek pontos elérési útvonala. A megrendelő lap aláírásával a Megrendelő elfogadja az Általános Szerződési Feltéteket.

A megrendelést csak olyan személy írhatja alá, aki az adott megrendelés megtételére a Megrendelőnél jogszabály, társasági szerződés, vagy belső szabályzat alapján jogosult. Közzétevő a megrendelést aláíró személy előbbiek szerinti jogosultságát vélelmezi, éppen ezért minden, a Megrendelő részéről érkező aláírt iratot a Megrendelő képviseletére jogosult személy nyilatkozatának tekint.

Megrendeléskor a Megrendelő köteles tájékoztatni a Közzétevőt arról, ha a megrendelést a Grtv. 5/B § (2). bekezdés alapján harmadik személy reklámozó nevében és javára teszi meg. A Megrendelőnek meg kell neveznie a harmadik személy reklámozót és a hirdetés tárgyát is. Ilyen esetben a Közzétevő vélelmezi, hogy Megrendelő jogosult a reklám közzétételére irányuló szerződésnek a reklámozó nevében történő megkötésére, annak módosítására és a teljesítés elfogadására is, továbbá jogosult a Közzétevő szolgáltatásáról kiállított számla befogadására és köteles annak kiegyenlítésére.

Közzétevő a megrendelés írásos visszaigazolásával kötelezettséget vállal arra, hogy a megrendelt hirdetéseket a megrendelés szerinti módon és időben elhelyezi vagy a megrendelésben rögzített kérdőíves felmérést elvégzi, feltéve, hogy a megrendelt szolgáltatás tartalma a jogszabályoknak, valamint a jelen ÁSZF-ben foglalt szerződési feltételek rendelkezéseinek megfelel.

Megrendelő a Közzétevő írásos visszaigazolásának kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt tehet. Észrevétel esetén az egyedi szerződés nem jön létre, a felek a szerződés tartalmáról kötelesek egyeztetni. Amennyiben Megrendelő a visszaigazolás kézhezvételét követő munkanap 18.00 óráig észrevételt nem tesz, úgy a visszaigazolás a Megrendelő részéről elfogadottnak tekintendő.

Fizetési feltételek

A felek közötti hirdetési szerződésben foglalt árengedmények és net-net hirdetési összegek üzleti titok tárgyát képezik, ezekről a szerződő felek csak egymás írásos engedélyével adhatnak információt harmadik fél felé.

Amennyiben Megrendelő a Grtv. 5/B § (2). bekezdés szerinti megbízással eljáró reklámközvetítő, úgy árengedmény kivételével a Közzétevőtől díjazásra, ajándékra, más vagyoni előnyre vagy juttatásra sem közvetlenül, sem közvetve nem jogosult.

Ha a megbízás alapján eljáró reklámközvetítő, mint Megrendelő a Közzétevőtől árengedményben részesül, a kapott árengedményt köteles teljes mértékben átengedni azon reklámozó javára, akinek a Grtv. 5/B§ (2). szerinti képviselőjeként az árengedménnyel érintett szerződést megkötötte. Ennek betartásáért és az elmaradásából származó mindennemű kárért és költségért reklámközvetítő felel.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy:

- visszaigazolás után a megrendelés lemondása esetén az érintett hirdetések net-net díjának 20%-a fizetendő.

- a megrendelés átütemezése esetén az alapdíjon felül az érintett hirdetések net-net díjának 10%-a fizetendő.

- amennyiben a megrendelt hirdetési felületeken a Megrendelő érdekkörében felmerülő késedelem miatt a Szeretlek Magyarország Kft. nem tudja elhelyezni a Megrendelő hirdetését, a teljes (árengedménnyel csökkentett) hirdetési díj kiszámlázásra kerül.

Ha a megrendelt szolgáltatáshoz szükséges anyagok vagy jóváhagyások nem jutnak el a megjelölt határidőig a Közzétevőhöz, Közzétevő megtagadhatja az eredeti időpontban történő teljesítést. Ilyenkor Közzétevő köteles felajánlani a Megrendelő számára egy másik teljesítési időpontot. Ha a Megrendelő ezt elfogadja, köteles 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ha a visszaigazolásra nem kerül sor, úgy a megrendelés Megrendelő által lemondottnak tekintendő. Közzétevő a szolgáltatást ilyen esetben nem teljesíti, Megrendelőt pedig semmilyen kártérítés, kötbér, bánatpénz vagy egyéb juttatás nem illeti meg, ugyanakkor köteles kiegyenlíteni a teljes (árengedménnyel csökkentett) szolgáltatási díj 100%-ának megfelelő kötbér összegét. Közzétevő másik teljesítési időpont helyett azt is jogosult felajánlani, hogy a szolgáltatást az eredetileg megállapodott teljesítési időpontban teljesíti, 25% felár ellenében. Amennyiben megrendelő Közzétevő ezen ajánlatát fogadja el, köteles azt 1 (egy) munkanapon belül írásban visszaigazolni. Ellenkező esetben a megrendelése lemondottnak tekintendő és a jelen pont rendelkezései alkalmazandók.

A Közzétevő vállalja a Hirdetés megjelenése után e-mail-ben elküldi a megjelent hirdetések linkjeit, valamint részletes statisztikát arról, hányan látták a megrendelt advertorialt, natív cikket és cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokat, hányan töltötték ki a felmérés során a kérdőívet és milyen válaszok születtek. Közzétevő a jelentés Megrendelő általi írásbeli visszaigazolását Teljesítési igazolásnak tekinti, amely feljogosítja a megrendelő lap alapján kiállított számla elküldésére.

Amennyiben a Megrendelő saját adservert kíván használni, illetve annak adatai alapján elszámolni, az elszámolás feltételeiről külön szerződésben kell rendelkezni a Megrendelő és a Szeretlek Magyarország Kft. között.

A hirdetési díjat a Megrendelő a Közzétevő által kiállított számla ellenében, banki átutalással, számla kézhezvételétől számított 30. napig köteles megfizetni, a megrendelő lapon megjelölt bankszámlaszámra. A számla akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták.

Késedelmes fizetés esetén Közzétevő a késedelem idejére a 2013. évi V. tv. (Ptk). szerinti időarányos késedelmi kamat fizetését követelheti a Megrendelőtől. Ha a Közzétevő hirdetési díjkövetelésének érvényesítése érdekében harmadik személyt kényszerülne igénybe venni, minden ezzel járó költséget jogosult a késedelmes Megrendelőre hárítani.

Ha a Megrendelő a hirdetési díjat esedékességkor nem vagy nem teljes egészében fizeti meg, Közzétevő jogosult a Megrendelő további hirdetéseinek közzétételét az esedékes hirdetési díjak megfizetéséig felfüggeszteni, a Megrendelő előzetes értesítése mellett. A Közzétevő jogosult továbbá ilyenkor újabb megrendelések elfogadását megtagadni vagy az esedékes hirdetési díj megfizetéséhez kötni.

Amennyiben a felek között hatályos keretszerződés áll fenn és a Megrendelő ez alapján mulasztana el díjfizetési kötelezettségének teljesítését, Közzétevő jogosult a keretszerződést azonnali hatállyal felmondani, a keretszerződésben érvényesített árengedményt visszavonva a már közzétett hirdetések díját listaár szerint követelni, valamint az előbbiekre tekintettel nála keletkezett valamennyi kár és költség megtérítését követelni a Megrendelőtől.

A Megrendelőnek lehetősége van kérni, hogy a megjelent posztokra egy előre megállapodott összegben külön is ráhirdessen a Közzétevő, ezt azonban a Megrendelőnek előre ki kell fizetnie. A Promoted Postról és annak költségeiről a Megrendelő és a Közzétevő külön szerződést köt, ami alapján a Közzétevő előleg bekérőt állít ki. Az előleg bekérő tartalmazza a ráhirdetés költségét és a közreműködői díjat, ami a ráhirdetés költségének 20 százaléka. A előleg bekérő akkor tekintendő kifizetettnek, amikor az azon megjelölt összeget a Közzétevő bankszámláján hiánytalanul jóváírták. Ekkor a Közzétevő végrehajtja a ráhirdetést a Facebook rendszerében, és kiállítja a számlát, jelezve, hogy azt a Megrendelő már kifizette.

A Közzétevő fenntartja magának a jogot, hogy egyedi, különleges megjelenéseknél egyedi gyártási határidőt állapítson meg és ezzel kapcsolatban egyedi árképzést alkalmazzon.

A Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja magának a jogot az évközi árváltoztatásra, de erről a Megrendelőket a tarifamódosítás érvénybe lépése előtt legalább 1 hónappal értesíti. A Megrendelő – ha az új tarifákat nem fogadja el – a lemondási határidő betartásával megrendelésétől elállhat.

Natív reklámcikk vagy advertorial hirdetés megrendelése

A Megrendelő köteles a megrendelésben pontosan meghatározni, hogy natív vagy advertorial hirdetést kíván-e megjelentetni.

Natív reklámcikket a Közzétevő kizárólag csomagban értékesít, a cikkre forgalmat irányító Facebook-posztokkal együtt. Megrendelő köteles a megrendeléskor megjelölni, melyik értékesítési csomagot választja, vagyis a natív reklámcikkhez hány darab Facebook-posztot rendel, milyen Facebook-oldalakra és milyen ütemezésben.

A Facebook-posztok a Közzétevő által működtetett tematikus vagy lokális Facebook-oldalakon jelennek meg. A bevonni kívánt Facebook-oldalakra, az ütemezésre, a posztolások időpontjára a Közzétevő a reklámköltés nagyságát, a célközönséget és a napi forgalmat figyelembe véve javaslatot tesz, de a végső döntés a Megrendelőé. Mindezen feltételekről a Megrendelő és a Közzétevő legkésőbb a kampány indulása előtt 3 (három) munkanappal köteles e-mailben megállapodni.

A Megrendelő köteles a posztok elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 2 (két) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkre forgalmat irányító posztok szövegét a Közzétevő készíti el. Ha a posztok tervezete elkészült, Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. Ez visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A posztkampány csak akkor indul, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Kampány közben az eredmények és az olvasói reakciók függvényében a Közzétevő fenntartja a jogot, hogy a hatékonyság növelése érdekében változtasson a bevont Facebook-oldalakon, az ütemezésen, a posztolások időpontján vagy a posztok szövegén. Ezek a változtatások a posztok számát és a kampány időtartamát nem érinthetik. Közzétevő a változtatásokról és azok indokáról legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal értesíti a Megrendelőt.

Kampány közben a Megrendelő is javaslatot tehet a bevont Facebook-oldalak, az ütemezés, a posztolások időpontjának vagy a posztok szövegének megváltoztatására. A változtatási javaslatokat indoklással együtt a Megrendelő köteles legkésőbb a poszt megjelenése előtt 2 (két) munkanappal e-mailben a Közzétevőnek elküldeni. A változtatások csak akkor lépnek életbe, ha azokat a Közzétevő legkésőbb a poszt megjelenése előtt 1 (egy) munkanappal e-mailben visszaigazolta.

A Közzétevő által működtetett Facebook-oldalak közt vannak normál Facebook-oldalak (ezek 100 ezer követőnél kevesebbel rendelkeznek), és kiemelt Facebbok-oldalak (ezek 100 ezer követőnél többel rendelkeznek.) Közzétevő garanciát vállal arra, hogy mindegyik, cikkre forgalmat irányító Facebook-poszt a Közzétevőhöz tartozó kiemelt (100 ezernél több követővel rendelkező) Facebook-oldalakon legalább 10 ezer követőnek a hírfolyamában ténylegesen meg is jelenik. Amennyiben ezt a számot a Facebook algoritmusa miatt az adott poszt virálisan nem érné el, Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a posztra a Facebook hirdetési rendszerében, saját költségén ráhirdet, egészen addig, amíg a poszt el nem éri a legalább 10 ezres megjelenésszámot.

Normál oldalakra a Közzétevő nem vállal elérési garanciát.

Promoted Post megrendelése esetén a Közzétevő előzetesen tájékoztatja a Megrendelőt a várható eredményekről, vagyis arról, hogy a ráhirdetésre szánt összeg ráköltésével a poszt a Megrendelő által meghatározott célcsoportból várhatóan hány embert ér el. Ez az adatszolgáltatás azonban kizárólag a Facebook pillanatnyi előrejelzésén alapul, a tényleges elérésre a Szeretlek Magyarország Kft. semmilyen garanciát nem vállal, ez kizárólag a Facebook hirdetéskiszolgálási rendszerétől függ. Megrendelő tudomásul veszi, hogy az előzetes tájékoztatás és a tényleges elérés esetleges különbsége miatt a Szeretlek Magyarország Kft. felé semmilyen kártérítési követeléssel nem élhet.

A Megrendelő által megrendelt natív reklámcikket a Közzétevő állítja elő. A natív reklámcikk megjelenésében, tartalmában és stílusában tökéletesen illeszkedik a portál megjelenéséhez, tartalmához és stílusához.

A Megrendelő köteles a natív reklámcikk elkészítéséhez szükséges kreatív anyagot a visszaigazoláson feltüntetett formátumban a kívánt megjelenés előtt legalább 3 (három) munkanappal a Közzétevőnek elküldeni. Bármely más formátumban történő hirdetés eljuttatás esetén Közzétevő jogosult a közzétételt megtagadni vagy a közzététel technikai előkészítéséért külön díjazást felszámítani.

A natív reklámcikkben elhelyezhető a Megrendelő weboldalának linkje, Facebook-oldalának doboza, valamint a Megrendelő YouTube-videói.

A natív reklámcikk tervezetét a Közzétevő jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A cikk csak akkor jelenik meg, ha azt a Megrendelő legkésőbb a tervezett megjelenés előtt 1 (egy) munkanappal jóváhagyta, és ezt e-mailben visszaigazolta.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy a natív reklámcikket megjelenés után 3-7 napon át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a natív reklámcikk címét és címlapképét.

Advertorial hirdetés (PR cikk) megrendelése esetén a fizetett cikket a Megrendelőnek kell a Közzétevő rendelkezésére bocsájtania. Ebben az esetben a Közzétevő nem köteles a Hirdetés tartalmi kialakítására, valamint nem köteles kreatív anyag készítésére.

Az advertorial hirdetéshez Facebook-posztok nem rendelhetőek.

Közzétevő kötelezettséget vállal arra, hogy az advertorial hirdetést megjelenés után egy héten át minden oldalról elérhetővé teszi a portálon. Ennek érdekében a jobb sávban, a kiemelt ajánlatok között szerepelteti a PR cikk címét és címlapképét.

Megrendelő az advertorial hirdetés szövegét a mindenkor hatályos magyar (idegen nyelvű szöveg esetén idegen) nyelv és helyesírás szabályainak megfelelően köteles meghatározni. Ha a megrendelt hirdetés az előbbiek szerinti helyesírási szabályoknak nem felelne meg, Közzétevő a helyesírási szabályoknak, illetve stilisztikai szabályoknak megfelelően azt a Megrendelő külön értesítése nélkül kijavíthatja.

Ha a Megrendelő szándékosan a helyesírási szabályoktól eltérő leírási mód megjelenítését kívánja (pl. szójáték), ezen igényéről a megrendelésben külön írásban tájékoztatnia kell a Közzétevőt. Ilyen megjelenítés a Közzétevő által csak akkor tekintendő elfogadottnak, ha a helyesírási szabályoktól eltérő megjelenítés tényét a Közzétevő kifejezetten elfogadja visszaigazolásában.

Ha a Megrendelő által megjeleníttetni kívánt advertorial hirdetésben érdemi változtatásra van szükség, Közzétevő a Hirdetést a javasolt módosításokkal együtt, jóváhagyás céljából e-mailben visszaküldi a Megrendelőnek. A megrendelt szolgáltatás ilyen visszaküldése visszaigazolásnak önmagában nem minősül, és a felek között szerződéses kapcsolatot nem hoz létre. A Megrendelő, ha a Közzétevő által javasolt módosítást jóváhagyja, e-mailben visszaigazolja a Közzétevőnek.

A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget a Hirdetésben előforduló esetleges hibák miatt bekövetkező károkért, továbbá azért sem, ha a kár a Hirdetés megjelenésének elmaradásából következik be. A Szeretlek Magyarország Kft. nem vállal felelősséget olyan teljesítést akadályozó eseményekért, amelyek az internet vagy a Facebook sajátos jellegéből fakadóan lépnek fel. Különös tekintettel az internet hálózaton vagy a Facebookon előforduló olyan forgalmi, technikai, vagy egyéb körülményekre, amelyek az internet vagy a Facebook működésével együtt járnak.

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy a hirdetési felületeket nem ruházhatja át harmadik félnek. Amennyiben a hirdetésen harmadik fél megjelenik, a Megrendelő köteles azt a Szeretlek Magyarország Kft. felé jelezni, illetve a kreatívokat előzetesen jóváhagyatni. Ilyen esetben a Szeretlek Magyarország Kft. fenntartja döntési jogát felár megállapítására, melynek mértéke ettől eltérő megegyezés hiányában 50%.

A Hirdetés megjelenítésére a Grtv., az Smtv., és a Médiatv., valamint a Magyar Reklámetikai Kódex rendelkezései az irányadók. Az advertorial és a natív hirdetésből is egyértelműen ki kell derüljön annak hirdetés jellege. Ennek érdekében Közzétevő jogosult a Megrendelő által megjeleníteni kívánt Hirdetést – Megrendelő külön értesítése nélkül is – „fizetett hirdetés” vagy „PR cikk” felirattal a szerkesztőségi anyagoktól Grtv. szerint elkülönített formában megjelentetni.

Az advertorial és a natív hirdetés tartalma nem veszélyeztetheti a Közzétevő hitelességét, nem lehet félrevezető, túlzó és nem hallgathat el lényeges körülményeket.

Még visszaigazolás esetén sem teljesíthető olyan megrendelés, amely hatályos magyar jogszavályba, alkotmányos elvekbe vagy jó erkölcsbe ütközik, sérti a Közzétevő által szerkesztett kiadvány szellemiségét, színvonalát vagy a Közzétevő üzleti érdekeit. Ebben az esetben a szolgáltatás megtagadása miatt a Megrendelő semmilyen kártérítésre, bánatpénzre, közbérre vagy egyéb anyagi szolgáltatásra nem jogosult.

A szolgáltatás teljesítésének megtagadását megelőzően a felek kötelesek egyeztetni, és a Közzétevő köteles olyan megjelenési lehetőséget biztosítani, ami összhangban áll az Általános Szerződési Feltételek rendelkezéseivel és a hatályos magyar jogszabályokkal.

Advertorial hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért teljes egészében a Megrendelő felel.

Natív hirdetés esetén a megrendelt szolgáltatás azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalmáért, amelyet a Megrendelő bocsájtott a Közzétevő rendelkezésére, a Megrendelő felel. Azon képi, szöveges, illetve egyéb tartalomért, amelyet a Közzétevő készített, a Közzétevő felel.

Felelősség és tartozásátvállalás: amennyiben a Megrendelő által megrendelt szolgáltatás jogszabályba ütközik, és emiatt a Közzétevővel szemben költséget, bírságot vagy kártérítést állapítanak meg, Megrendelő köteles ezen költséget, bírságot vagy kártérítést feltétlenül és visszavonhatatlanul átvállalni, és annak közlésétől számított 3 (három) banki napon belül megtéríteni.

Megrendelő hozzájárul az általa átadott anyagok, képek, logók, védjegyek felhasználásához, és szavatol azért, hogy jogosult a felhasználás engedélyezésére.

A Közzétevő vállalja, hogy a megrendelt Hirdetést, az adott körülmények között a lehető legjobb technikai és esztétikai kivitelben jeleníti meg.

A Megrendelő felel minden olyan hibáért vagy minőségi problémáért, ami az általa leadott eredeti anyagok minőségéből vagy hiányából fakad. A Közzétevő a hirdetések leadását követő bármilyen változtatásból eredő kárért csak abban az esetben vállalja a felelősséget, ha a változtatást vállalta, és annak végrehajthatóságát írásban visszaigazolta. A leadást követő változtatásokból származó többletköltségeket minden esetben a Megrendelő viseli.

Reklamációt az adott hirdetést megjelenésétől számított 14 napon belül lehet bejelenteni. A Szeretlek Magyarország Kft. reklamációt csak írásban fogad el.

Kérdőíves felmérés megrendelése

Közzétevő nem reprezentatív kérdőíves felmérés végzését vállalja a felmérés eredményének Megrendelő részére történő értékesítése céljából, a felmérés során keletkezett személyes adatok átadása nélkül. A kérdőíves felmérést a Közzétevő weboldalán, valamint a hozzá tartozó Facebook-oldalakon bonyolítja le, a Survay Monkey nevű kérdőívkészítő és adatelemző internetes program igénybevételével.

Kérdőíves felmérés megrendelése esetén a Megrendelő köteles a megrendelését megfelelően kitöltve legkésőbb a felmérés teljesítési határidejét megelőző 15 (tizenöt) nappal elküldeni a Közzétevő részére.

A kérdőíves felmérésre vonatkozó megrendelésben pontosan meg kell határozni, hogy a felmérést a Közzétevő pontosan milyen témakörben, mennyi idő alatt végezze el, és a Megrendelő pontosan hány válaszadót vár el.

Közzétevő a felmérés során keletkezett személyes adatokat nem adja át a Megrendelő számára. A kérdőíves felméréssel összefüggésben Közzétevő adatkezelőnek minősül.

A kérdőíves felmérés megrendelésére egyebekben a Hirdetés megrendelésére vonatkozó rendelkezések az irányadók.

ÁSZF megismerhetősége

A jelen ÁSzF-nek a Megrendelővel való megismertetéséről a Közzétevő oly módon gondoskodik, hogy arra a keretszerződésekben, illetve keretszerződéssel nem rendelkező Megrendelő esetében a Közzétevő által küldött megrendelő lapon hivatkozik, a pontos elérési útvonal megjelölésével. Az ÁSzF mindenkori hatályos és teljes szövegét közzéteszi a www.szeretlekmagyarorszag.hu/aszf linken.

A Felek a jelen megállapodásból eredő vitás kérdéseket békés úton próbálják meg rendezni. Ennek sikertelensége esetén a helyi bíróság hatáskörébe tartozó perekre a Budai Központi Kerületi Bíróság illetékességét kötik ki.

Jelen Általános Hirdetési Feltételek 2021. augusztus 30-tól, visszavonásig érvényesek. Közzétevő az ÁSzF változásáról hirdetőpartnereit annak hatályba lépése előtt legalább 15 nappal értesíti. A már érvényben lévő megállapodásokra a megállapodás létrejöttekor érvényes ÁSzF vonatkozik.

Megosztom
Link másolása

Címlapról ajánljuk


SASSY
Impresszum
A Sassy.hu a Szeretlek Magyarország Médiacsoport oldala.
Sassy - sassy.hu
2022. január 01.


Megosztom
Link másolása

Elsősorban nőknek szóló, őszinte, kíváncsi, stílusos magazin, ahol a sztárhírek mellett szó van a fiatalokat és a nők életét mélyebben is érintő témákról, a fenntartható életről, környezetvédelemről.

Csapatunk tagjai változatos utakon jutottak el hozzánk, modell, ügyvéd, formatervező, vegán gasztroblogger, rádiós, reklámszakember, újságíró, versenysportoló, természetgyógyász területen szerzett hátterünk van. Ami összeköt bennünket, az az elköteleződés a minőségi tartalomgyártás iránt.

Nem véletlen, hogy a szerzőink által feldolgozott témák közt hangsúlyos helyen van a kisgyerekes anyák helyzete, a fiatalokat érintő kapunyitási pánik, a 40 pluszos nők problémái és a fenntarthatóság. Természetesen mindez nem megy a szórakoztató tartalmak rovására, a szépségápolás legfrissebb trendjei, a divat nagy kérdései, receptek és DiY praktikák ugyanúgy megtalálhatók az oldalon, mint a legfrissebb hazai és külföldi sztárhírek, egyéni hangú, karakteres feldolgozásban. De inspiráló interjúk, komoly történetek is helyet kapnak nálunk.

Főszerkesztő: Hegedűs Noémi / [email protected]

Szerkesztők:  Földesi Zsóka, Görföl Szilvia, Kálmán Orsolya, Mácsadi Anni, Szegedi Éva

Szerzők: Laura Sugár Kerekes, Maitz Dobó Petra, Rónyai Júlia, Rutai Gábor, Sárkány Saci, Solomayer Anna, Steiner Kristóf, Szajki-Vörös Adél, Szepesi Boglárka, Vass Adrienn, Vermes Nikolett

Fotók: Nagy Boglárka

Kiadó: Szeretlek Magyarország Médiacsoport Kft.

Székhely: 1012, Budapest, Várfok u. 12.

Adószám: 23092822-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-952566

Felelős kiadó: Kruzslicz Dávid

Megosztom
Link másolása

INSPIRÁLÓ
Afréka, a missziós orvos: „Sajnos nemrég az egyik ösztöndíjasunk, egy fiatal lány éhen halt”
Az Afréka Alapítvány eddig több tízezer afrikai ember életében hozott pozitív változást. Egy különleges történet következik Dr. Fodor Réka missziós útjairól, kitartásról és a szüntelen tenniakarásról.

Megosztom
Link másolása

Él egy magyar orvos, aki Afrikában épít kórházat. Dr. Fodor Réka, vagy ahogy sokan emlegetik, Afréka egyszerre két országban áll helyt, Magyarországon háziorvosként, egyetemi oktatóként és családanyaként, és Nigériában missziós orvosként. Megszámlálhatatlan afrikai beteget mentett meg, de nemcsak a malária elleni küzdelemeben segíti a helyieket, egy szegény afrikai faluban kórházat épít, és a közreműködésével nővéreket képeznek a mélyszegénység közepén, miközben gyerekek ezreinek biztosít oktatási és étkezési lehetőséget. Az is kiderül beszélgetésünkből, hogy sokszor az alapítvány által nyújtott napi egy étkezés jelenti szó szerint az életet azok közt a körülmények közt.

- Miért és mikor döntöttél úgy, hogy Afrikába mész gyógyítani?

- 12 évesen olvastam Albert Schweitzerről, aki európai orvosként Afrikába ment, hogy kórházat alapítson és segítsen a helyi embereknek. Több sem kellett, elhatároztam, hogy ha felnövök, akkor én is missziós orvos leszek, ezért jelentkeztem az orvosi egyetemre, ezért tanultam annyit. Majd megismerkedtem a férjemmel, Greguss Sándorral, született két lányunk, Anna és Kinga, de a gyerekkori álom ott lebegett a szemem előtt, egész addig, míg megláttam egy felhívást, amelyben missziós orvosokat kerestek Afrikába. Azonnal jelentkeztem, és hamarosan elindultam az első utamra, hazatérve pedig elmeséltem a férjemnek, hogy mit láttam, hogy mennyi szenvedő, beteg, szegény ember él ezen a területen. Nem volt kérdés, hogy segíteni fogunk nekik, végül 2017-ben megalapítottuk az Afréka Alapítványt a férjemmel, akit tavaly augusztusban veszítettünk el.

- Megkérdezhetem, hogy mi történt?

- A férjem az ALS nevű gyógyíthatatlan betegségben szenvedett, hónapok alatt teljesen lebénult. Nagyon nehéz időszak volt ez mindannyiunk számára.

Annyira megrázott, hogy nem voltam képes elmenni egy újabb afrikai misszióra, ezért két hetet töltöttem az egyik kolostorban, hogy megerősödjek.

Innen folytattam az alapítvány munkáját, közben rá kellett jönnöm, hogy Sándor munkája mostantól az én feladatom lesz. A férjem fogta össze az Afréka kommunikációját, oktatási programját és az adománygyűjtést. Most, hogy ő a mennyben van, minden reggel hajnali 3-5 óra között e-maileket írok, kapcsolatot tartok a támogatókkal és promóciós anyagokat készítek. Ez nagyon fontos része a munkánknak, hiszen az adományok nélkül nem tudnánk fenntartani az iskolákat és a kórházat.

Dr. Fodor Réka a missziós utak alatt naponta 12 órát dolgozik (Fotó: Afréka Alapívány)

- Miből áll pontosan az afrikai misszió?

- A kórház építése mellett jelenleg öt iskolát működtetünk Nigériában. Az iskolákban több ezer diák tanul, ebből 181 Afréka ösztöndíjas, akiknek az oktatás mellett napi egy étkezést is biztosítunk. Az oktatási programoknak köszönhetően sok gyerek először kap lehetőséget arra, hogy iskolába járjon. Emellett évek óta segítjük a helyi nővérképző diákjait, akik egészségügyi szakmát tanulhatnak, így még nagyobb eséllyel tudnak majd elhelyezkedni a munkaerőpiacon. De ez nem volt mindig így, kilenc évvel ezelőtt még nem beszélhettem volna iskolákról, kórházról. Eleinte valóban csak gyógyítottam, főleg maláriás betegeknek segítettem. Ahogy egyre több missziós útra vállalkoztam, egyre többet akartam tenni az emberekért. Az afrikaiak mindig nagyon hálásak voltak, amikor meggyógyítottam egy beteget, megtapsoltak engem, de én úgy éreztem, hogy ez kevés, ezért úgy döntöttem, hogy az oktatást is segíteni fogom. Ez mostanra sikerült, de mindent a támogatóinknak köszönhetek. Az alapítványnak köszönhetően

évente több ezer maláriás beteget látok el, az évek során több tízezer ember életét tudtam megmenteni.

A malária nagyon súlyos probléma Afrikában, és fontos, hogy minél többen hozzáférjenek a megfelelő orvosi ellátáshoz, de tudom, hogy ez nem elég a mélyszegénység felszámolására. Ha csak a betegeket kezeljük, azzal nem oldjuk meg a probléma gyökerét. Az évek során felismertem, hogy az oktatás ugyanolyan fontos, mint az orvoslás, ha nem fontosabb, hiszen hosszú távon ez ad lehetőséget az embereknek, hogy kitörjenek a szegénységből, ezért kezdtünk iskolákat építeni, és ezért hoztuk létre az ösztöndíjprogramot is, amely lehetővé teszi, hogy a gyerekeknek legyen jövőjük. Tehát már nem csak a jelen problémáit orvosoljuk, hanem a jövőért is dolgozunk. Ennek érdekében évente körülbelül több missziós utat vezetek, amelyek átlagosan három hétig tartanak.

- Hol vannak közben a lányaid?

- Ameddig élt a férjem, ő volt a lányokkal, de most, hogy Anna felnőtt, elképesztő felelősséggel segít a kisebbik testvérének, így Kinga sincs egyedül. De a legutóbbi missziós utamról azért kellett előbb hazajönnöm, hogy Anna elinduljon az El Caminón.

Évről évre több nélkülöző gyermeknek ad reményt (Fotó: Afréka Alapívány)

- Mesélnél erről a misszióról?

- Nyár elején volt, és ez volt az első alkalom, hogy hosszabb időre távol voltam a családomtól a férjem halála óta. A misszió során mind a 181 ösztöndíjas diákunkat megtudtam látogatni, fontos számomra, hogy személyesen is találkozzak velük, és lássam, hogyan haladnak a tanulmányaikban.

Ezentúl minden egyes ösztöndíjashoz el fogok látogatni, ugyanis sajnos nemrég az egyik ösztöndíjasunk, egy fiatal lány éhen halt.

Mint kiderült, az iskolák zárva voltak a húsvéti szünet alatt, ami ott több, mint két hétig tart, és a családja nem tudott naponta egyszer sem enni adni neki. Nagyon megrázott az eset, úgy éreztem, hogy kudarcot vallottunk. De nem adom fel, épp elég borzasztó helyzetet láttam az elmúlt kilenc évben ahhoz, hogy most még nagyobb erővel dolgozzak az afrikai szegényekért.

- Sokan már rég feladták volna.

- Ez egy folyamatos küzdelem, de hiszem, hogy a segítség valódi változást hoz az emberek életébe. Amikor látom a gyerekek arcán a reményt és a hálát, új erőre kapok. De nem titok, hogy rengeteg nehézséggel találkoztunk, a finanszírozási problémáktól kezdve a logisztikai kihívásokig. Az egyik legnagyobb próbatétel mindig az, hogy elegendő forrást biztosítsunk az iskolák és a kórház működéséhez, miközben

nehezítik a munkánkat az áramszünetek, a közbiztonság teljes hiánya vagy a katasztrofális közlekedés.

Afrikában mostanra sok barátot szereztem, köztük vannak papok és apácák, nélkülük nem menne. Ők segítenek az elejétől fogva, ha kell, akkor ételt készítenek, hogy bírjam a tizenkét órás munkát, vagy egyszerűen segítenek megérteni a helyi viszonyokat, amelyek egy európai ember számára felfoghatatlanok. Nem tudjuk elképzelni, hogyan élnek itt az emberek, és ez mellett nem mehetünk el tétlenül!

A hosszú távú célunk, hogy önfenntartó rendszereket hozzunk létre. Szeretnénk, ha az iskolák és a kórházak hosszú távon is működőképesek lennének, még akkor is, ha mi éppen nem tudunk jelen lenni, ehhez pedig elengedhetetlen az oktatás és a helyi szakemberek képzése. Büszke vagyok rá, hogy már húsz fő felett van azoknak a fiataloknak a száma, akik ma diplomás ápolók a mi támogatásunkkal.


Megosztom
Link másolása


SASSY
A Rovatból
Kapcsolat
Sassy - sassy.hu
2022. január 01.


Megosztom
Link másolása

E-mail: [email protected]

Telefonszám: 06-1-793-93-56, 06-30-278-75-38

Cím: 1012, Budapest, Várfok u. 12.

Megosztom
Link másolása


GYEREK
Tintanyúl, Alma és Pitypang - meglepően sok kihívással néznek szembe a gyerekzenekarok
Alma Együttes, Farkasházi Réka és a Tintanyúl, Pitypang Zenekar. Gyerekzenekarok, amelyeknek a slágereit fejből fújják a kicsik. De vajon hogyan készítik ezeket a slágereket? Milyenek a mindennapjaik, és hogyan készülnek a gyerekkor felejthetetlen dalai?

Megosztom
Link másolása

Meglepően sok kihívással néznek szembe a gyerekzenekarok, kezdve a végeláthatatlan munkától az anyagi megbecsülésig. Három frontembert kérdeztünk arról, milyen valójában egy gyerekzenekar élén dolgozni. Buda Gábor, az Alma együttes frontembere, Farkasházi Réka, a Tintanyúl együttes frontembere és Matkó Zsuzsanna, a Pitypang Zenekar frontembere mesél.

Ez nagy felelősséggel járó feladat

A gyerekprodukciók helyzete gyakran nehéz, még akkor is, ha szinte minden napra jut egy koncert. „Egész évben vannak koncertjeink, gyakran több koncertünk van egy évben, mint ahány napból áll egy év” – kezdi a beszélgetést Buda Gábor, az Alma együttes frontembere, majd a gyerekprodukciók fontosságát hangsúlyozza. Mint mondja, valójában sokkal nagyobb felelősség van rajtuk, mint például a felnőtteket célzó együtteseken, hiszen ők a gyerekekhez szólnak, és ezzel formálják a kicsiket. „Önmagában érték, hogy felhőtlen szórakoztatást nyújtunk, de ezt illik minőségbe csomagolni. Mi, akik gyerekprodukciókat készítünk, nagy felelősséggel tartozunk a hallgatóságnak. Éppen ezért írtunk már dalt Down-szindrómás gyerekekről, vízvédelemről vagy éppen az állatok szeretetéről, hogy ezzel is tanítsuk a legfiatalabb közönséget, és ezzel egy kicsit szebbé tegyük a világot” – mondja Gábor.

Az Alma együttes tagjai balról: Mits Marci, Buda Gábor, Berkesi Alex (Fotó: Alma együttes)

Honnan tudjuk, mi a jó?

Mind tudjuk, hogy a népszerűség és a minőség nem mindig járnak kéz a kézben.

„A népszerűség önmagában nem egyenlő a minőséggel. Hiába kap valaki tízmillió lájkot, míg más csak háromezeret, nem biztos, hogy az lesz a rosszabb, akit kevesebben kedvelnek a közösségi médiában”

– mondja Buda Gábor. Hangsúlyozza, hogy a közönség hajlamos a közösségi média alapján megítélni a zenekarokat, mondván, kinek van több követője, de ez nem tükrözi a valós tudást. Onnan tudjuk, hogy a gyerekünk számára valóban értékes zenét találunk, ha látszik a kicsin, hogy élvezi, és aktívabb lesz a zene hallatán. A tömeggyártásban készülő gyerekzenéket is élvezhetik a kicsik, de hamar megunják, míg a gyerekzenekarok egyfajta közösséget biztosítanak számukra. Az Alma együttes számára fontos, hogy ne csak a gyerekeknek, hanem a családoknak, a szülőknek is adjanak valamit, amit a szívükbe zárhatnak. Ezt a célt szolgálja közelgő táboruk is.

„Lesz egy háromnapos táborunk, ahol a családok velünk együtt pihenhetnek, este pedig együtt ülünk a tábortűz köré, hogy zenéljünk. Ezen kívül egy jelentős megújulással készülünk a közönség számára, hiszen tudjuk, fontos, hogy időről időre felfrissítsük a produkciókat” – magyarázza Gábor, majd a Tintanyúl együttessel készülő projektről mesél nekünk.

„Farkasházi Rékával és zenekarával készítettünk egy közös dalt, hogy ezzel is bebizonyítsuk, szükség van a gyerekzenekarok közötti együttműködésre”

– zárja a beszélgetést a frontember. A gyerekzenekarok jelentősége tehát nemcsak a szórakoztatásban rejlik, hanem abban is, hogy értéket közvetítenek, és fontos üzeneteket adnak a gyerekeknek.

A Farkasházi Réka és a Tintanyúl zenekar tagjai balról: Kálmán Tamás, Jávor Delov, Farkasházi Réka, Studniczky László, Csiszár Ferenc (Fotó: Farkasházi Réka és a Tintanyúl)

Elsődleges cél: tanítsuk a gyerekeket!

Farkasházi Réka, a Tintanyúl együttes frontembere is megosztott néhány részletet az új dalról. „Az együttműködés ténye önmagában különleges, mert gyerekzenekarokra nem jellemző az ilyen közös munka. A közös dal sok új ötletet hozott, és a közös munka során olyan zenei és vizuális elemeket is beépítettünk, amelyeket korábban sosem. A célunk az volt, hogy a közönség minden tagja, kicsik és nagyok egyaránt, élvezzék a produkciót” – mondja Réka, majd rögtön megjegyzi, hogy az ilyen együttműködések segítenek megmutatni a közönségnek és a szakmának, hogy a gyerekzenekarok munkája sem különbözik attól, amit a popelőadók csinálnak, sőt, olykor még nehezebb is. A gyerekeknek és felnőtteknek egyaránt szóló dalok megírása kihívás, de Réka szerint ez fontos része a munkájuknak. „Azt szeretnénk, hogy a családok együtt szórakozzanak és táncoljanak. Az üzenetünk egyszerű: a zene mindenkié, és minden korosztály számára lehet örömforrás. Szeretnénk, ha a közönségünk élvezné a zenét, szórakozna, és közben talán tanulna is valamit. A zene egyesít, összekapcsol minket, és ezt az érzést szeretnénk továbbadni minden fellépésünkkel” – mondja az idén 18 éves zenekar frontembere.

A gyerekzenekaroknak nagyon fontos szerepük van a gyerekek fejlődésében és nevelésében. A zene fejleszti a kreativitást, az érzelmi intelligenciát és a szociális készségeket,

emellett a gyerekeknek minőségi szórakozást nyújt, szemben a silány minőségű gyerekprodukciókkal, amelyekből sajnos manapság egyre több van. „Igyekszünk olyan zenét készíteni, ami nemcsak szórakoztat, hanem tanít is, és pozitív üzeneteket közvetít. Ez egy gyerekzenekar legfőbb feladata, ahol nem ez az első, azt talán nem érdemes meghallgatni.”

A Pitypang zenekar tagjai ballról: Kovács Zsolt, Homoky Viktor, Matkó Zsuzsanna, Rechner Csaba, Györök Máté (Fotó: Pitypang zenekar)

Irodalmi fűszer

A Pitypang Zenekar különleges története egy családdal kezdődik. Közel egy évtizede Matkó Zsuzsanna és férje, Csaba, gyerekeknek szóló verseket kezdtek megzenésíteni barátjukkal, Lohonyai Zolival. Első gyermekük születése után vált egyértelművé számukra, hogy gyerekzenekar formájában szeretnék kiélni tehetségüket, majd a zenekar hivatalosan kislányuk első születésnapján debütált, és azóta is elkötelezetten dolgoznak a gyerekekért. „A Pitypang Zenekar minden dala élő zenekari háttérrel készül, hogy a gyerekek megismerhessék az élő zene varázsát és a hangszereket.

Például van egy harsonánk, amit minden koncertre elviszünk, és meglepetten látjuk, hogy egyre kevesebb gyerek ismeri fel, milyen hangszert lát a színpadon”

– mondja Matkó Zsuzsanna frontember. Mint mondja, a gyerekeknek szánt zenék megalkotása kihívást jelent minden zenész számára. A dalszerzés során arra törekszenek, hogy a dalok interaktívak és könnyen énekelhetők legyenek.

„Csaba a dalszerző és a szövegíró, és néha egyszerűsítenie kell a zenei gondolatait, hogy mindenki számára érthető legyen. De sosem szeretnénk feláldozni a minőséget az egyszerűség oltárán. Mi akkor teljesítjük jól a munkánkat, ha a gyerekek gazdagabbak lesznek a koncertek után. Nem primitív zenét akarunk, hanem olyat, amiből a gyerekek tanulnak is.”

Mindig szezon van

Ahogy a Pitypang zenekarnak, úgy az Alma együttesnek és a Tintanyúl zenekarnak is előre tele a koncertnaptár. Bár számukra a május, azon belül is a gyereknap a legzsúfoltabb időszak az évben, nyáron, illetve ősszel és tavasszal sem pihennek. A gyerekprodukciókat sok helyre hívják, és mivel a műfaj anyagi megbecsültsége alulmarad a popszakmához képest, a megélhetési gyerekzenekarok szinte mindennap koncerteznek. Ebben a körben senki sem számít hosszú nyaralásra, de mint kiderül, nem is ezekért az élvezetekért dolgoznak, hanem azért, hogy értéket csempésszenek a legkisebbek életébe.


Megosztom
Link másolása