A Buckingham-palota finoman megtrollkodta Meghan lekvárját egy saját eperdzsemmel - amit bárki megvehet
Meghan Markle lekvárja még nem kapható - de a Buckingham-palota csodás eperdzsemjei már elég régóta igen.
A Buckingham-palota nagyszabású hirdetést tett közzé saját eperlekvár márkájáról - alig néhány nappal azután, hogy Meghan Markle bemutatta a lekvárcsaládját az American Riviera Orchard nevű új életmódmárka részeként.
A Buckingham-palota a hirdetését szerda reggel tette fel a palota Instagramjára, és egy női kéz látható rajta, amint eperlekvárt kenegeti egy scone-ra, egy muffinra, egy croissantra és egy pirítósra.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A szövegben elhangzik, hogy a lekvár „csak a legjobb brit bogyós gyümölcsökből” készül, és egy kérdéssel zárul: „Ön hogyan szereti az eperlekvárt? Ossza meg velünk a hozzászólásokban!”
A palota online boltjában egyébként nem csak lekvárokat kapni, vannak teák, kekszek, borok, whiskyk, étkészletek, poharak, könyvek, még nászajándékokat is lehet ott rendelni. És mindezt nem most kezdték, sok évnyi tapasztalat van a hátuk mögött.
Meghan Markle a múlt hónapban nagy felhajtással jelentette be az American Riviera Orchardot, az általa kreált lekvárt pedig a múlt héten szállították ki a sztárok egy meghatározott csoportjának, akik tesztelhetik.
A lekvárt a kaliforniai Montecitóban főzi valaki, ez az a település, amit Harry herceggel 2020 óta nevez otthonának. Meghan Markle egyelőre nem hozta nyilvánosságra lekvárja összetevőit - és az árát sem.
A palota hirdetésének időzítése másnak is felkeltette a figyelmét.
- írta az egyik kommentelő.
„Buckingham palota a Montecitoi rezidencia helyett - bármikor” - vélekedett egy másik rajongó.
Mindenesetre abban most mindenki egyetért, hogy ilyen elegáns lekvárháborút ritkán látni.