Sose gondoltad volna, kiről kapta a nevét a világhírű fehérneműmárka, a Victoria’s Secret
A Victoria's Secret fehérneműmárka neve kapcsán már régóta folytak a találgatások: ki az a Victoria, és miért volt a titka olyan szenzációs, hogy ikonikus márkává vált?
A Victoria's Secretet Roy Raymond amerikai üzletember és felesége, Gaye alapította 1977-ben, miután a férfi nehezen tudott fehérneműket vásárolni a nőnek. Raymond állítólag kényelmetlenül érezte magát a fehérneműboltokban, egyrészt azért, mert a választék elég vacak volt, másrészt mert a női személyzet nem vette őt komolyan.
Tapasztalatairól annak idején egy interjúban mesélt:
A romantikus férj elhatározta, hogy olyan fehérneműboltot hoz létre, amely szembemegy a tapasztalataival. Raymond a márkát a királynőről nevezte el, hogy a viktoriánus korabeli budoárok hangulatát idézze.
A divatos viktoriánus nők fehérneműk egész sorát viselték, a fűzőtől és a vállpuffoktól kezdve egészen az alsószoknyákig. Ezeket a darabokat hosszú és divatos ruháik alatt tartották titokban, és ez adta a nevét a fehérneműmárkának, amelynek becsült értéke ma körülbelül 2 milliárd font.
Napjainkban a Victoria's Secret a szupermodellek katalógusáról és az évente megrendezett divatbemutatóról ismert, ami az utóbbi időben szünetelt.
1995 és 2018 között szerződéses modelleket, úgynevezett Victoria's-Secret angyalokat alkalmaztak a kifutókon. A nagy érdeklődéssel várt eseményen a márka új szezonális darabjait népszerűsítették. Az eseményt 2019 novemberében beszüntették a márkát övező számos kritika miatt, de idén nyáron új felfogásban mégis visszatér, amit kíváncsian várunk.
Forrás: The Sun