TRENDI

Félsz a színektől? - Mutatunk 7 extradögös, elképesztő színű sminket, amit hipp-hopp elkészíthetsz

Ez a Youtuber lány tudja, mit csinál. Bátor színek, hódító sminkek. És a videó csak két perc.
Sassy - sassy.hu
2018. november 14.


Megosztom
Link másolása

Buzzfeed

Megosztom
Link másolása

Címlapról ajánljuk


TRENDI
A Z generáció szerint van egy bizonyos ruhadarab, ami egyértelműen azt sugallja: öreg vagy
Ki gondolná, hogy egy szimpla zokniválasztás ennyi mindent el tud mondani az emberről...

Megosztom
Link másolása

A Z generáció mindig kitalál valamit, ami miatt kritizálni lehet az idősebb korosztályt. Nagy divatja lett az ezredfordulósok és a Z generáció különbségeit felvonultató videóknak, ahol a két korosztály öltözködési szokásait, de néhol még a frizurabeli különbségeket is firtatják.

TikTokon azonban most egy új téma robbantott ki vitát, amin valószínűleg a legtöbbünk nem is gondolkozik reggelente, csak egyszerűen felkapja az első ruhadarabot, ami a keze ügyébe kerül.

Ugyanis, ha az ember a zokniválasztásra gondol, többnyire azt hiszi, hogy nincs rossz döntés. Maximum annyi, hogy nyáron inkább bokazoknit viselünk a tornacipőhöz, míg a téli hónapokban a melegebb, hosszabb verziók a nyerők.

Akkor mi a gond?

A TikTokon terjedő videók szerint a bokazokni viselése egyértelmű jele annak, hogy a milleniálok korosztályába tartozol.

A problémát egy francia tiktoker, Lili Debois vetette fel, aki bokazoknit viselve jelentkezett be egy edzőteremből: „Úgy tűnik, csak az ezredfordulósok hordanak bokazoknit?”

@lili.debois

am i uncool ♬ She can beat me but she cannot beat my oufit - Marinela

De nem ő volt az egyetlen, aki csatlakozott ehhez a topikhoz. Egy New Yorki tiktoker @yumihinnenkamp is arról vallott, hogy ugyan eddig bokazokni-párti volt, mostantól a hosszú szárú zoknikat fogja előnyben részesíteni.

„Nyugdíjazom a bokazoknit, hogy lépést tartsak a Z generációval”
- írta, és a képaláírásban hozzátette, hogy „hiányozni fog” neki a rövidebb zokni viselése.
@yumihinnenkamp RIP I’ll miss you #genz #socks ♬ original sound - JEN

Persze a vallomás csak olaj volt a tűzre, többen válaszként kifejtették, hogy semmivel sem tudnák rávenni őket, hogy lemondjanak a bokazokniról.

„Bokazokni örökké, sajnálom!” - írta valaki.

„Várj, a bokazokni már nem divat??? Mi történt?” - tette hozzá más valaki.

Forrás: LadBible


Megosztom
Link másolása

TRENDI
Szinte melegítőben jelent meg Majka és felesége a molett modelleket is felsorakoztató fashion shown - őrület, ami ott volt
Mondjuk a sztárpárnak még ezt is sikerült stílusosan megugrania, panasz nem lehet erre a meghökkentő megjelenésre.

Megosztom
Link másolása

Richard Demeter Fashion Show-ján járt Majka és felesége, Majoros Hajnalka. A divattervezőnek köszönheti a Dundika néven ismertté vált playmate-modell a menyecskeruháját is, és többször működtek már együtt. A tervező legújabb őrületes ruháit nézték meg a kifutón.

Ide sikerült felvenni egy-egy rohanós-kényelmesnek tűnő szettet, ám ha jobban megnézzük, tudatos kompozíciókról van szó.

Majka egy mokka színű tornacsukában, sporzakóban és már-már melegítő hatású nadrágban jelent meg egy pólóval.

A kétrészes melegítő-szerű öltöny a sportosan elegáns kategóriát kimaxolja,

bár a szabása nem megszokott egy divatbemutatón, mégsem lehet belekötni az önazonos megjelenésbe.

Hajni egy tűsarkú szandálban tipegett be az eseményre, ehhez egy fekete cargo nadrág-szerűséget húzott klasszikus fekete felsővel.

Megbolondította egy kéken irrizáló pufidzsekivel és egy szivárványszínű ridiküllel.

A rohanós szettet egyszerű, kiomló hajjal koronázta.

Hajni posztolta ki a képeket, amely alá odaírta, hogy a ruházat évszázadokon át a társadalmi hovatartozást jelentette, mára azonban ez megváltozott. Szerinte ugyan nem a ruha teszi az embert, de sokat elárul arról, aki viseli.

"Öltözködünk alkalomhoz illően, vagy kedvünktől függően, mi csajok pedig amilyen érzelmi hullámvasútra ülünk fel néha a célállomásunkra történő elindulásunk előtt, annyiféle ruhát veszünk fel cirka másfél óra alatt és érkezünk meg az eredeti ötletünktől merőben eltérő szetthez a kitűzött elindulási időpont után 20 perccel. Hát ez van."

Gondolatait azzal folytatja, mennyi mindent köszönhet a divattervezőnek, aki mindig mögötte állt, és több ruháját is jegyzi.

"Ellenben, ha egy olyan kiváló tervező tervezi a ruhámat, mint a mi kedvenc Demeter Ricsink, akkor nincs kérdés, nincs érzelmi hullámvasút, és amit kigondoltunk 2 héttel az esemény előtt, bizony azt is vesszük fel"

- mondta el hozzátéve, hogy nagyon megkedvelte Demetert, főleg, hogy a menyecske ruhájában is ragyoghatott miatta.

Richard Demeter fashion show-ján egyébként nem a sztárpár volt az egyedüli kirívó jelenség. A divattervező kifutóján ugyanis nemcsak a nagyon vékony alkatú modelleknek adott helyet, hanem

hétköznapi testalkatú és molett modellek is vonulhattak.

Csodás ruhakölteményeket, a legújabb kollekciót mutatták be a közönségnek.

Hajni kommentelői is több ízben megjegyezték, mennyire jó látni az ilyen eseményeken a többféle alkatú női modelleket, szerintük igazán jót tesz a szakmának és a női önértékelésnek, közmegítélésnek is az ilyen rendezvény.


Megosztom
Link másolása


TRENDI
Olyan nagy divatházak utasították vissza kezdetben Zendaya-t, mint a Gucci vagy a Dior - a színésznő pedig nem felejt
Feketelistára tette ezeket a márkákat, és azóta sem hajlandó ruháikat nyilvános eseményeken viselni.

Megosztom
Link másolása

27 éves létére olyan hatással van a divatra Zendaya, ami egyszerűen elképesztő. Ez persze nem valósulhatna meg állandó stylistja, Law Roach nélkül, akivel immáron 13 éve dolgoznak együtt.

A színésznő az elsők között volt, aki filmpremierre is tematikus ruhát választott, ezt a szokást pedig mára többen is átvették.

De nem kell ennyire messzire mennünk, gondoljunk csak a hét elején tartott Met-gálára, ahol két ruhakölteményben is felvonult a Met lépcsőjén, és egyikkel sem tudott hibázni.

Egyszerűen mindig a legjobban öltözött sztárok között van. PONT.

De nem volt ez mindig így. Manapság valószínűleg az összes nagy divatház ott tolong Zendaya ajtaja előtt és gyakorlatilag bármit megtenne azért, hogy az ő márkájuktól válasszon.

A színésznő azonban feketelistára tett ötöt

a legnagyobbak közül.

És hogy miért?

Mert karrierje kezdetén ez az öt ismert tervező és márka elutasította őt, mikor a színésznő segítséget kért tőlük.

„Felkerestem az öt nagy divatházat, és mind elküldtek. Olyanokat mondtak, hogy próbáljam meg újra jövőre, hogy még túl zöldfülű, hogy most nincs hely a naptárjukban. Ezek a visszajelzések máig megvannak nekem”

- mesélte a színésznő az ET Online-nak.

Stylistja pedig konkrétan meg is nevezte ezeket a divatházakat: a Chanel, a Saint Laurent, a Dior, a Gucci valamint a Valentino márkáját ugyanis azóta sem viselte nyilvános eseményeken a 27 éves sztár. Ez alól persze kivételt képeznek a divatmagazinos fotózások.

Zendaya pedig úgy tűnik, nem is kíván ezen változtatni,

Roach ugyanis elmondta:

„Soha nem viselt Diort a vörös szőnyegen, ahogy Chanelt és Guccit sem, egyetlen sajtóeseményen vagy bemutatón sem, sehol, soha. Az első alkalom, amikor Valentinóban volt nyilvánosan, akkor volt, amikor szerződés kötelezte erre, szóval amikor korábban azt mondtam neki, »ha nemet mondasz, az örökké nem lesz«, az nagyon-nagyon sokáig igaz volt.”

Via: 24.hu

Megosztom
Link másolása


TRENDI
A Rovatból
Lengyel, magyar: Vinted-barát! Kihagyhatatlan lengyel márkák, amikre érdemes rákeresni a használt ruha piacon!
Olcsó és jó minőségű second hand bőrcipőt, alkalmi ruhát vagy épp iskolatáskát keresel? Hagyd a fast fashion-t, nézd meg inkább ezeket a brand-eket!

Megosztom
Link másolása

Dübörög a Vinted, a használt ruhák és eszközök online piacának litván székhelyű platformja. Olyannyira dübörög, hogy néha még a csomagküldő szolgáltatókat is bedönti.

Az applikáció hazai megjelenésekor sokszor még bizalmatlan magyar közönség ma már bátran adja-veszi a mérethibás webshopos megrendeléseitől kezdve a nagyi nippjein át a gyerek megunt videójátékáig szinte mindenét.

A vásárlói oldal az itthon közismert, többnyire fast fashion brand-ek termékeivel találkozhat a legtöbb ruházati hirdetés kapcsán,

azonban van néhány, a magyar felhasználó számára idegenül csengő márkanév, amin átsiklik a tekintet, pedig érdemes lenne bejelölni őket a keresés szűkítése közben.

A hazai vásárlóknak nem újdonság, hogy saját fiókjukat megnyitva a magyar posztok mellett rengeteg lengyellel is találkoznak. Ennek oka egyébként prózai:

a Packeta mindkét országban szerződött ügyfele a cégnek, így az onnan érkező csomagok is az itthoni áron jutnak el hozzánk. A lengyel atyafiak használt cuccait azonban nem csak az olcsó szállítás miatt, hanem a számos, Magyarországon nem forgalmazott magas minőségű termék miatt is érdemes nyitott szemmel keresni!

Bőrcipőben verhetetlen

Akárhogy hívjuk is a vegán bőröket, azok túlnyomó többsége bizony csak műanyag. A növényi alternatívák- mint az ananászbőr vagy a gombabőr- mellett a legtöbb mesterséges bőr nem más, mint egy viszonylag gyorsan megkopó, ellenben nagyon lassan lebomló  poliuretán alapú kompozit anyag.

Nem véletlen, hogy a pár évig tartó alternatív bőr-korszak után a divatipar és a felhasználók körében is újra a valódi bőr a népszerűbb.

Természetes anyag, strapabíró, és szemben az 500 év alatt lebomló poliuteránnal, a bőrrel 20-50 év alatt végez a természet.

Két baja van csak: az egyik, hogy állati eredetű, ezért sokak számára etikátlan a viselése, a másik pedig az ára.

Egy jó minőségű bőrcipő ugyanis sokszorosa műbőr vagy textil társainak.

A Vinted-en azonban elképesztően sok second hand bőrcipő keresi új gazdáját, sokuk látszatra vagy gyakorlatilag is nullkilóméteres, így tényleg csak az árán látszik, hogy nem kereskedőtől vesszük.

A hazai hirdetések jobbára a fast fashion üzletek bőr termékeit kínálják,

a lengyelek viszont hozzánk képest dúskálnak a kézműves, de legalábbis nem világmárkák által Távol-Keleten gyártott bőráruban.

Ezért, ha tartós, jó minőségű bőrcipőt vadászunk, jól tesszük, ha egy kicsit tudatosabban használjuk a szűrőt.

Ha az alapanyag kiválasztásánál már bejelöltük a bőr és a velúr címkéket, érdemes a márkák választó menüjét is megnyitni, és figyelni a lengyel hangzású brand-ekre.

Ha csak egy „márkát” jelölnénk be, az a Skóra legyen.

A Skóra ugyanis nem egy márka, hanem lengyelül a bőr.

Ezalatt a „márkanév” alatt fut ugyanis a spanyolországi szandál, az angol Exquisite-ben vásárolt velúr magassarkú vagy ez az olasz méhkirálynős csodatáska is.

A lengyel bőripart többek között az itthon is kapható Wojas, Rylko, Eksbut, vagy az olasz hangzású, de szintén lengyel Prima Moda vagy Monnari képviseli, ezeket a márkákat is érdemes bejelölni, ha fontos nekünk, hogy földrajzilag hozzánk közelebb álló vállalkozások és dolgozók munkáit viseljük.

Bőrcipő-téren persze nem csak lengyel gyártmányú kincsekre bukkanhatunk:

ha még el nem vitték az orrunk elől, kaphatunk lila-sárga batikolt mintás Dr. Martens bakancsot 18 ezerért, pink Ralph Lauren  szandált 14 ezerért vagy, hogy magyar márkát is említsünk, csipkés G&T edzőcipőt 24 ezerért.

Shein helyett Quiosque

Bár az ázsiai gyártók által diktált őrületes és veszélyes tempót a lengyel textilipar sem tudja (és remélhetőleg nem is akarja) tartani, a magyarországi cégekhez képest még mindig kedvezőbb a helyzetük.

Egyfelől a komoly ipari háttérnek köszönhetően a nagy világmárkák is náluk varratnak, emellett azonban a vásárlók viszonylag sok lengyel tulajdonú ruházati céget is eltartanak.

Ebből kifolyólag pedig értelemszerűen a Vinted-re is sok lengyel márka kerül fel.

A nálunk is kapható fast fashion helyett érdemes ezeket is átnézni, ha valami olyasmit szeretnénk, ami kisebb eséllyel köszön vissza ránk az utcán.

Az egyik ilyen márka a C’Flo, melynek főleg virágos, romantikus ruhái között találhatunk turikincseket, legtöbbjük ráadásul pamut vagy 100% viszkóz anyagú,

mint például ez a kék alapon apró virágmintás darab, vagy ez a másik, szintén kék-sárga színvilágú, derékban húzott nyári ruha.

Alkalmi ruhában is sok lengyel brand terméke kerül fel a Vinted-re, ezek ráadásul sokszor tényleg csak egyszer, vagy egyszer sem hordott darabok, csak valaki egyszer ár kifizette helyettünk a bolti árukat. Az egyik ilyen márka a Quiosque,  melynek újonnal 20-30 ezres ruháit itt 4-5000 forintokért árulják a lengyel hölgyek.

Ez a 100% lenvászon darab például csak 4500 forint, ha még nem kelt el.

Az S.Moriss (nem S.Oliver!) tipikus „esküvői vendég” ruhái ugyan helyenként itthon is kaphatók, címkével vagy lecímkézve, másodkézből azonban jóval olcsóbban juthatunk hozzájuk.

Ez a bordó csipke, akár menyecskeruhának is beillő darab például csak 3200 forint.

És hogy a kevésbé szűkre szabott koktélruhás vonalból is hozzunk példát, a szintén lengyel Tom and Rose márkától ezt a nyáriesti fröccsözésért kiáltó ruhát hoztuk mutatóba.

Gyereknek áll a világ

Ha valakik, az édesanyák pontosan tudják, mekkora kincs minden online használtruha bolt, ruhacserés Facebook-csoport vagy az épp tárgyalt Vinted. Mindig nyitva vannak, nem zavarja őket, ha vásárlás közben főzünk vagy gyereket altatunk, és a csomagátvevő boxoknak köszönhetően nem kell az átvételükhöz  otthon lennünk vagy postán sorban állnunk. Anyaként ráadásul sokkal több ruhát veszünk  a gyereknek, mint magunknak, hiszen a kicsik gyorsan nőnek, a gyerekruhák pedig hamar elhasználódnak.

Kivétel ez alól az, amelyiket kapták, de nem hordták, vették, de mégse lett jó a méret vagy

nagy egyetértésben, a gyerekkel együtt vásárolták, de a boltból hazaérve valamilyen légköri változásnak köszönhetően a ruha (nem, soha nem a gyerek!)  megváltozott, és mégsem lesz felvéve sohasem.

Szerencsére utóbbi ruhák ma már zömmel nem a szekrény alján, hanem a neten várják, hogy új gazdára leljenek.

Ilyen fajta gyerekruhában pedig meglepően erősek a lengyelek. Nekik ráadásul nem csak a H&M vagy a Pepco nyújt segítséget a csemeték ruházkodásához, hanem sok lengyel vállalkozás is, akik igyekeznek nem csak a trendek követésében, hanem a minőségi anyaghasználatban is otthon vannak.

Az Atut néven futó márka például kifejezetten csak a legjobb pamutfajtákból dolgozik, ruháikat természetes lanolin lágyító és méhviasz segítségével teszik még puhábbá és kellemesebbé. Újszülöttől a kiskamasz méretig találunk tőlük ruhákat a Vinted-en.

Egy másik brand, az 5/10/15 nem csak a gyerekeknek, hanem a szülőknek is készít kényelmes, főleg hétköznapi ruhákat (mint például ez a lufi mintás nyári ruha) , a vállalat kollekciói közül a Lincoln & Shark például azoknak a szülőknek nyújt megoldást, akik nem szeretik a mostanában kapható széles, de rövid gyerekfelsőket, ezek a darabok ugyanis a hosszabb derekúaknak (és a veséknek) kedveznek.

Egy másik, gyerekkel kapcsolatos termék, aminek beszerzése erős fejtörést és pénzrakosgatást szokott okozni a szülőknek: az iskolatáska. Számtalan gondosan kiválasztott iskolatáskát cserélnek le már az első osztály második hetében, mert az adott Pistikének hirtelen ciki lett a Mancs őrjáratos táska, és a nagyszülők inkább vettek neki egy Star Wars-osat. A Mancs őrjáratos meg jó esetben felkerült a netre, egy másik Pistike (és szülei pénztárcájának) legnagyobb örömére.

A hazai és a lengyel iskolatáska-kínálat ugyan nem mutat nagy eltérést, hiszen a két legtöbb találatot adó Coolpack vagy a St. Right termékeit itthon is kapni, használtan azonban szinte csak a Vinted-en tudjuk megvenni őket.

Összehasonlításképpen, ez a trópusi mintás St. Right táska újonnal majdnem 11 ezer forint, használtan (vagyis címke nélkül) már csak 2800-ba kerül.

A magyar Pirex-hez hasonló lengyel Strigo termékeit is érdemes átnézni, hiszen itthon, akciósan ez a tengeri mintás hátizsák is legalább 9000 forintba kerül, míg ugyanez használtan 4000 forint plusz postaköltségért már a miénk lehet.

Akár iskolatáska, akár party ruha vagy bőr szandál:

a lengyelektől vásárolnotok nem kell félnetek, jó lesz.

Nem csak nektek és nekik, hanem a környezetnek is.

Ha pedig jobban szeretjük vásárlás előtt kézbe venni, felpróbálni a ruhákat, látogassunk el mondjuk a Cápák között-et is sikeresen meghódító Fritzson-Bajdon Tünde által alapított Swappis egyik üzletébe.

Megosztom
Link másolása