Johnny Depp vett egy Karibi szigetet, és most saját márkájú karibi rumot készül piacra dobni
Johnny Depp, aki korábban vett egy szigetet a Karib-tengeren, most jól halad egy saját márkás rum fejlesztésében. Ezúttal nem valami szponzorációs üzletről van szó – ő a cég tulajdonosa. A márka ízvilága, megjelenése és íze 'autentikus és személyes' lesz.
A címke dizájnját még nem véglegesítették, de úgy gondolják, hogy az is Johnny-ra fog utalni, például a tetoválásain alapuló művészeti alkotásokra - írta meg a DailyMail.
A piacra dobás dátuma még bizonytalan, de egy Depp rum gyorsan nagyot menne a rajongótábora körében – és a pénzügyi hozadéka sem lenne kicsi. Depp 2020-ban bírósági vallomásában azt mondta, hogy 650 millió dolláros vagyonát rossz pénzügyi döntései és pazarló életmódja miatt veszítette el.
Egy interjúban azt nyilatkozta, sértőnek találja azokat az állításokat, hogy havonta 30 000 dollárt költött borra, mert az 'sokkal több volt’.
Az utat George Clooney mutatta meg a Casamigos tekilájával, amely az USA-ban a leggyorsabban növekvő szuper-prémium tekilamárka lett, és amelyet a Diageo 2017-ben 1 milliárd dollárért vásárolt meg.
Johnny Depp nagyrészt visszavonult a nagy költségvetésű blockbuster filmektől, miután csúnya jogi csatákat vívott volt feleségével, Amber Hearddal. Legújabb projektjében, a Modi című alacsony költségvetésű filmben, amely az Modiglianiról szól, rendez, de nem szerepel. Ezt megelőzően a Jeanne du Barry című francia filmben láthattuk.
Depp a bíróságon azt mondta, soha nem tér vissza a Karib-tenger kalózai sorozathoz. Nem érdekli már más szavainak megformálása. Jelenleg az önkifejezés érdekli őt, festészet és zene formájában.