Alfa Rómeó & Júlia: a megfelelő autó bizonyítottan szexissé tesz egy új kutatás szerint
Az autók mégiscsak növelhetik a szexuális vonzerőt - derül ki az autóimádók örömére végzett kutatásból.
Az eredmények keveseket leptek meg és azt sugallják, hogy a drága termékek használata és a luxus vásárlások, mint például a menő autók, magasabb társadalmi státusz benyomását keltik a többiekben. Két tanulmányban 580 embert kérdeztek meg Brazíliában arról, hogyan változik a véleményük valakiről az alapján, hogy milyen autót vezet - szúrta ki a The Sun.
A vizsgálatba a Fiat és a Volkswagen márkák új és régi modelljeit hasonlították össze annak megítélésére, hogy a vezetőik mennyire válnak vonzóvá attól, hogy a népszerű vagy a prémium típussal közlekednek.
A magas felszereltségű prémium autómodellekkel rendelkező embereket mind a két nemben magasabbra értékelték a társadalmi státusz szerint, mint az elterjedtebb típusú autót vezető embereket.
A tanulmány szerzője, Joao Lucas G. da Silva elmondta: „Úgy tűnik, hogy a prémium autó birtoklása vonzóbbá tesz az ellenkező neműek szemében. Magát a tulajdonost is szexisebbnek és társadalmilag vonzóbbnak mutatja. Ez megerősíti azt a tapasztalatot, hogy az emberek azért vásárolnak luxustermékeket, például prémiumautókat, hogy ezzel jelezzék bizonyos tulajdonságaikat.”
Ez kiegészíti azokat a korábbi kutatásokat, amelyek szerint a csillogó autó növelheti a szexuális vonzerőt: Egy 2009-ben Cardiff főutcáján végzett kísérlet szerint a nők jobban vonzódtak ahhoz a férfihez, amelyik Bentley Continentalt vezetett, mint ahhoz, aki Ford Fiestát.