Miután kigúnyolták a millenniálokat, a Z generáció most az Alfa generációt veszi célba: „üres arccal bámulnak”
A zoomerek az Alfa generációt kezdték támadni, azokat, akik 2010 és 2024 között születtek, azt állítva, hogy szociálisan visszamaradottak.
„Az Alfák nincsenek teljesen jelen” – mondta Nicholas Drake zoomer a Business Insidernek adott új interjúban a két generáció közötti különbségről. (A „kék fény" a tabletek és telefonok képernyőiből kibocsátott fényre utal.)
Ezért, mondja néhány zoomer, az Alfák sosem tanulták meg, hogyan kell hatékonyan kommunikálni személyesen.
A TikTok-on egy Hannah nevű Z generációs felhasználó nemrég elmesélte találkozását egy Alfa generációs felszolgálóval, akinek nem voltak megfelelő szociális készségei.
„A kék fény bámulás annyira valóságos” – írta a videóhoz, amely 4,2 millió megtekintést ért el.
– válaszolta egy néző.
Brenda Christensen, a Stellar Public Relations vezérigazgatója a Business Insidernek elmondta, hogy bár „az Alfa generáció páratlan hozzáféréssel nő fel az információkhoz és az eszközökhöz, amelyek ösztönözhetik a kreativitást és az innovációt,” a túl sok képernyőidő „befolyásolhatja a figyelmüket, a kritikai gondolkodási készségeiket és a szociális kapcsolataikat.”
Egy valaki még Hannah TikTok videójának iróniájára is rámutatott, mondván, hogy a Z generáció frusztrációja az Alfa generációval szemben ugyanolyan, mint amit a millenniumi generáció évek óta érez a zoomerekkel kapcsolatban.
„Most a Z generáció úgy látja az Alfa generációt, ahogyan a millenniumiak látják őket”
– jegyezte meg gúnyosan valaki.