Ráküldték az AI-t a mekis rendelésekre, szalonnás jégkrém lett az eredmény
adta hírül a BBC.
A pilot egyébként ígéretes volt, a terv szerint gyorsabban és szünet nélkül szolgálta volna ki a vásárlókat, tehermentesítve a személyzet többi tagját.
Bizarr, félreértett rendelésekből született meg a szalonnás jégkrém, a karamellás fagyi helyett adagolt nagy mennyiségű vaj vagy a 100 db csirkefalatkás csomag.
A McDonald's közölte a franchise-vevőkkel, hogy
amelyben tesztelték. Az IBM által kifejlesztett és a rendelések feldolgozására alkotott hangfelismerő szoftvert használó rendszer próbaverzióját még 2019-ben jelentették be.
Attól nem zárkózott el a meki, hogy a jövőben is együtt dolgoznak AI technológiákkal, csak inkább más területekre fognak fókuszálni.
A mesterséges intelligencia által hibásan kiadott rendelésekből egyébként vírusszerűen terjedő videók is köröznek az interneten.
Az egyik videóban, amelyet 30 000-en néztek meg a TikTokon, egy fiatal nő egyre dühösebbé válik, amikor megpróbálja meggyőzni az MI-t arról, hogy
@themadivlog How did I end up a butter #fyp ♬ The Office - The Hyphenate
Egy másik, 360 000 megtekintéssel rendelkező videóban azt állítja egy személy, hogy a megrendelését összekeverték egy valaki más által készített rendeléssel, aminek következtében indokolatlanul kilenc adag teát adtak hozzá a számlájához.
Egy másik népszerű videón két ember nevet, miközben több száz dollár értékű csirefalatkákat adnak a rendelésükhöz, míg a New York Post arról számolt be, hogy egy másik személy tévedésből bacont kapott a fagyijába.
@typical_redhead_ I thought TikTok would appreciate this #fyp #foryou #foryoupage #comedy #fail ♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod & Kevin The Monkey