ÉLETMÓD

Hajléktalan lett a csinos lány, de nem esett kétségbe, randizással oldja meg, hogy legyen hol aludnia

Elmondása szerint bármelyik nap kivehetne egy lakást, de nem akar ezen stresszelni, egyelőre jól elvan így.

Megosztom
Link másolása

Érdekes megoldásról számolt be Emily Webb, aki immáron két hete az autójában él, és küszködik a lakáskereséssel.

A 25 éves lány azonban nem esett kétségbe, inkább sajátos módon oldja meg az egyébként kellemetlen élethelyzetet.

Egy társkereső applikáción ugyanis minden estére keresett magának randi partnert, elmondása szerint ehhez nagyban hozzájátszik, hogy csinos, így akkor is előrébb tud jutni, ha éppen rossz a helyzet.

Szerinte például így simán ingyen italokhoz tud jutni, hiszen csak kicsit kell flörtölni a pincérekkel, most pedig így tudja minden este ágyban kialudni magát, anélkül, hogy fizetnie kéne.

„Nem hiszem el, hogy egész idő alatt albérletre pazaroltam a pénzemet. Life hack: ha dögös vagy, soha ne fizess lakbért!”

- mondta TikTok-videójában.

„A társkereső applikációkon különböző srácok lakhelyére keresek, és meglepően jól megy. Általában nem mondom el nekik - nem akarok nyomást gyakorolni senkire.” - mesélte.

Szereti látni, hogy meddig lehet elmenni egy férfinél, és állítása szerint „még semmi rossz nem történt”.

„Szeretem feszegetni a csinos lét kiváltságainak határait, és megnézni, meddig mehetek el. Csak egyszer vagy szingli és dögös, és ezt szeretem kihasználni, ahol csak lehet. Éppen lakásokat nézek, de így van lehetőségem válogatni. Most jöttem rá, hogy jól megvagyok lakás nélkül is.”

- mondta, majd hozzátette, bármelyik nap kivehetne egy saját lakást, de egyelőre nem akar ezen stresszelni.

@emwebbily I swear my lips arent purple this lighting is weird #emwebbily #rentalcrisis #prettyprivilege ♬ original sound - Em

És egy kis frissítés 9 nap után:

@emwebbily So if you see my in burleigh MIND YA BUSINESS unless you want to adopt me #emwebbily #homeless #rentalcrisis #goldcoast #hingedating ♬ original sound - Em

Forrás: The Sun


Megosztom
Link másolása

Címlapról ajánljuk


ÉLETMÓD
Szenzációs trükk: így csavard le a műanyag palackok kupakját, hogy ne lógjon a szádba ivás közben
Egész eddig rosszul használtad a műanyag palackok kupakját, ezért nem tudsz inni belőle kinyitás után.
Sassy - sassy.hu
2024. július 12.


Megosztom
Link másolása

Te is utálod ezeket a nyomorult műanyag palackokat, amelyekről újabban nem lehet teljesen letekerni a kupakot?

És te is bosszankodtál már amiatt, hogy nehéz inni vagy önteni így a palackból?

Nos, akkor ezt a trükköt imádni fogod!

Egy tiktoker most videón mutatta meg, mit kell csinálni, hogyan nem lesz zavaró a kupak - amit csak a közelmúltban kezdtek úgy gyártani, hogy ne lehessen teljesen letekerni a palackról. osztotta meg tippjét, hogy a fedél ne akadjon az ajkadba, amikor kortyolod az italodat.

Kinyitás után felhúzza a műanyag pántot, majd azzal együtt áthúzza a kupakot a túloldalra úgy, hogy többé ne legyen útban.

Szóval így kell használni ezeket a khm... kupakokat. persze az lenne a legjobb, ha visszatérnénk a 30-40 évvel ezelőtti módszerhez, és visszaváltható üvegbe töltenék az üdítőket, és fémkupakokat tennének a palackokra.

A videót itt láthatod, várd meg, amíg betölt:

@davebold1

There was me thinking be flying cars and stuff . Nope lids on juice bottles that dont come off

♬ Wtf - Einar08


Megosztom
Link másolása

ÉLETMÓD
Így tartsd hűvösen a lakást légkondi nélkül ebben a pokoli hőségben
Elárulunk pár trükköt, amivel spórolhatsz az energiaszámládon, anélkül, hogy felforrna az agyad.

Megosztom
Link másolása

Ebben a pokoli hőségben a légkondi gyakorlatilag életmentő, azonban nagy költséggel járhat, ha egész nap nyomatod. Érdemes ezért megtenni pár apró dolgot, amivel hosszabb távon is hűvösen tarthatod az életteredet.

Függönyök

A sötétítés egy ősi módszer, de hatásos. A napfény kizárásával ugyanis meggátolhatjuk, hogy a kelleténél jobban felmelegedjen a lakás. És bár mindenki valódi sötétítőre gondol fekete vagy valamilyen más sötét árnyalattal, a fehér függöny még praktikusabb lehet, hiszen a fény javát visszaveri ahelyett, hogy beszívná, mint az előbb említett társai.

Ehhez persze az is fontos, hogy mögötte ne legyenek nyitva az ablakok, így sem a fény, sem a meleg nem száll majd be. Kicsit depressziós megoldásnak tűnhet, de hidd el, megéri!

Levegő

Sajnos mostanra odáig melegedett a levegő, hogy már este se hűl le érdemlegesen, mégis az éjszaka közepén sokkal elviselhetőbb a kinti hőmérséklet, amit érdemes beengedni a lakásba.

Nyisd ki az ablakokat, a plusz hatás elérése érdekében pedig meg is keringetheted egy ventillátorral. Ezt még lehet fokozni, ha fagyasztott vizes palackot vagy fagyasztott törölközőt helyezel elé, így még hűvösebb levegőt tud keringetni.

Növények

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy a növényeknek milyen nagy szerepe van egy ilyen forró időszakban. De nem csak az utcán számítanak, hanem a házban is, ugyanis a növények nedvességet bocsátanak a levegőbe, ami segít, hogy hűvösebbnek érezd a hőmérsékletet.

Elektronika

A feleslegesen működő elektronikai készülékek hőt termelhetnek, így amit nem használsz, érdemes lehet kihúzni a konnektorból.

@phantilaphat Tips for keeping your apartment cool during the summer #nyc #summer #heat #tips #sustainableliving #reduceenergybills #saveenergy ♬ original sound - Phantila Phataraprasit

Forrás: The Sun


Megosztom
Link másolása


ÉLETMÓD
7 durva tünet, amivel a tested jelzi, hogy már nem bírja tovább a hőséget
Ha a felsorolt tüneteket tapasztalod, fordulj orvoshoz.

Megosztom
Link másolása

A hosszú ideig - napokig, hetekig tartó - hőség és a megszokottnál magasabb hőmérséklet, pontosabban az azzal járó hőterhelés többféleképpen veszélyeztetheti a szervezetünket, és számos egészségügyi problémát okozhat.

Előfordul, hogy kifejezetten káros a nagy hőség.

Az egyik egészségügy probléma a hőkimerülés, ami ugyan kevésbé súlyos állapot, mint a hőguta, de még így is komoly veszélyt jelent.

Ha az alábbi tüneteket tapasztalod, akkor valószínűleg hőgutád van és a szervezeted már nem bírja a hőséget: hányinger és hányás, ájulásérzés, zavartság, gyengeség, fejfájás, erős szívdobogás, nyirkos bőr. Azért kockázatos, mert ha nem kezelik időben, hőgutává súlyosbodhat az állapot.

A hőguta tünete a zavartság, dezorientáció, az eszméletvesztés, a magas láz, a hallucináció és rohamok, illetve az, ha a test nem izzad a melegben.

Az extrém meleg további problémákat okozhat.

Kiszáradás: a hőségben a szervezet az izzadással több folyadékot veszít, és ha nem pótoljuk megfelelően, könnyen kiszáradhatunk. Tünete a szédülés, fejfájás, fáradtság és súlyos esetben ájulás.

Elektrolit-egyensúly zavara: az izzadás során a test nem csak vizet, hanem elektrolitokat is veszít, például nátriumot, káliumot és kloridot. Létfontosságúak a sejtek működéséhez, és hiányuk izomgörcsöket, szívritmuszavarokat és egyéb kardiovaszkuláris problémákat okoz.

Súlyosbodó krónikus betegségek: az extrém hőség stresszt jelent a szervezet számára, ezért kifejezetten veszélyes a krónikus betegségekkel küzdőknek. Például a szív- és érrendszeri betegeknek, a diabéteszeseknek vagy légúti betegségekben szenvedőknek.

A megelőzéshez fontos a megfelelő folyadékbevitel, a közvetlen napfény kerülése, amikor csak lehet, a könnyű szövésű és világos ruha, a lakás és munkahely hűtése.

A gyerekeket még jobban kell óvni a nagy melegtől, a kicsiket ne a déli órákban vidd el sétálni, soha ne hagyd őket az autóban, meleg, felforrósodott helyeken. Vízparton és napon könnyű szövésű, világos kalappal védd a fejüket.


Megosztom
Link másolása


ÉLETMÓD
Ez a típusú alvás veseelégtelenséghez, sőt vaksághoz is vezethet!
Különösen a 2-es típusú cukorbetegek esetében van esély erre.

Megosztom
Link másolása

A kutatók szerint a túl sok alvás 31%-kal növeli a kis erek károsodásának kockázatát, míg a túl kevés 38%-kal.

Egy új kutatás kimutatta, hogy az alváshiány vagy a túl sok alvás egyformán káros lehet az egészségre, különösen, ha a cukorbetegek egyikéhez tartozol.

A tanulmány szerint a túlalvás 31%-kal növeli a mikorovaszkuláris károsodás kockázatát a cukorbetegeknél, míg a nem elegendő alvás 38%-os növekedést okozhat.

A kutatók szerint az optimális alvásmennyiség napi hét és kilenc óra között van valahol.

Egy dániai tanulmány 400, olyan 2-es típusú cukorbeteg alvási és egészségi szokásait vizsgálta, akik több mint három éve élnek a betegséggel.

A mikorovaszkuláris károsodás a kis ereket érinti, és vakságot, valamint veseelégtelenséget okozhat. A kutatás kimutatta, hogy az alvási szokások okozta károsodás az életkorral együtt nő.

A vizsgálatban résztvevők 12 %-a nem aludt eleget, míg 28%-uk túl sokat aludt.

Az eredményeket a Diabetes Tanulmányok Európai Szövetségének (EASD) éves találkozóján fogják bemutatni Madridban.

Riasztó, hogy a cukorbetegek közel egyötödénél veseproblémák alakulnak ki, ami dialízist vagy transzplantációt tehet szükségessé.

A mikorovaszkuláris problémák magas vérnyomást is okozhatnak, ami aztán szívbetegséghez és stroke-hoz vezethet - írja a Manchester Evening News.

A kutatók hangsúlyozták: „A nemrégiben diagnosztizált 2-es típusú cukorbetegeknél mind a túl rövid, mind a túl hosszú alvási időtartam magasabb mikorovaszkuláris betegség előfordulással jár az optimális alvási időtartamhoz képest. Az életkor fokozza a rövid alvás és a mikorovaszkuláris betegség közötti kapcsolatot, ami az idősebbek fokozott sérülékenységét jelzi.”

Arra is rámutattak:

„A 2-es típusú cukorbetegek életmódváltásainak része lehet az alvásminőség javítása.

Azonban további kutatások szükségesek annak kiderítésére, hogy az alvás időtartama és minősége milyen szerepet játszik ezeknél a betegeknél.”


Megosztom
Link másolása