TRENDI

Hogyan lettek a Labubu babák 2025 legmenőbb cuccai? - Ezért van mindenki teljesen rákattanva ezekre a babákra

Ha idén belepörgettél a TikTokba, betévedtél egy menőbb játékboltba, vagy próbáltál venni valamit egy vásárlós oldalon (sok sikert), akkor már találkoztál vele: a Labubu babával.

Megosztom
Link másolása

Kócos, kiszámíthatatlan, rémesen vigyorog, mintha legalábbis egy Hitchcock-filmből ugrott volna elő. De hogyan lett ez a bizarr kis műanyaglény 2025 legnagyobb kultcucca? És mit mond el ez rólunk, így a posztirónia korában?

A történet egy hongkongi művésznél, Kasing Lungnál kezdődik, aki még a 2010-es években alkotta meg Labubut a Monster Little univerzum részeként. A figurák gyártásáért a kínai POP MART felel – egy olyan cég, amely lényegében azt csinálja a gyűjthető játékokkal, amit a Supreme a streetwearrel. Labubu pedig eredetileg egy erdei, kicsit hátborzongató koboldként indult, aki mára meghódította az egész bolygót.

Vakon húzol, aztán sírsz örömödben vagy bánatodban

A Labubu babák kicsik és minden szériájuk meglepetésdobozban jön – azaz senki sem tudja előre, melyik figurát kapja. Ez pedig épp elég ahhoz, hogy az ember képes legyen 6000-20.000 forintot is elszórni egy tenyérnyi játékra – újra és újra.

És vannak köztük igazi különlegességek is: kalózos, fénylő szemű, sellőuszonnyal, sőt, a „Starry Knight” nevű limitált példányért például már millió fölött fizetnek a StockX-en vagy az eBayen.

A POP MART hibátlanul ráérzett a hype drop receptre: limitált szériák, régióspecifikus együttműködések, amik pár másodperc alatt elfogynak – és utána jöhet a nyomozás, cserebere, könyörgés Discordon és Redditen, vagy a mélyrepülés a másodlagos piac fekete világába.

TikTok + síró felnőttek + gyűjthető kobold = globális őrület

Bár Labubu Ázsiában már évek óta kultkedvenc, 2025 lett az az év, amikor a Nyugat is bekattant. És köszönhetjük mindezt – naná – a TikToknak.

A #Labubu hashtages videók milliós nézettséggel pörögnek: emberek zokognak, amikor kihúznak egy ritka példányt, mások vitrinszobákat mutogatnak be profibb látványtervvel, mint egy IKEA katalógus.

Az egyik felhasználó egy Labubu-gyűrűs eljegyzésvideóval (!) ment virálba, ami reggeli tévéműsorba is bekerült.

Labubu egyszerre hozza vissza a Beanie Babies, a Funko Popok és a Moncsicsik hisztériáját – csak ez most egy borzas kis figura, ami mindenben úgy néz ki, mintha egyszerre lenne gonosz, elbűvölő és kicsit belőtt.

És mégis: ebben az érzelmileg hullámvasutas, posztcovidos, mesterségesintelligenciás évben, amikor semmi sem stabil, Labubu valami nagyon is kézzelfogható és megszokott érzetet ad vissza.

Nem tökéletes. Nem steril. Nem „glossy”. Inkább furcsa, játékos, nosztalgikus és kézzelfoghatóan őrült. Mint mi.

A tulajdonlása gyerekkori öröm, de felnőtt szintű adrenalinfröccs. Egy halk lázadás a végtelen képernyők, NFT-k és túlstilizált Instagram-univerzum ellen. Egy emlékeztető arra, hogy a fizikai tárgyak még mindig tudnak felhőtlen örömet okozni.

És most jön a Labubu cinematic universe

A Labubu-láz nem csillapodik. POP MART már globális terjeszkedésen dolgozik, és állítólag divatházakkal is tárgyalnak exkluzív kollabokról.

Egy NFT-szerű digitális gyűjtőplatform is bétaállapotban fut, ami hidat képezne a fizikai és digitális gyűjtés között, főként a Z generációnak.

És igen, ha minden igaz, készülőben van egy animációs sorozat is – ami vagy végleg bebetonozza Labubu helyét a popkultúrában, vagy gyorsan elhozza a túltolt márkaépítés bukását.

De addig is: hajrá, koboldvadászat. A következő dobozod talán egy Starry Knight-ot rejt. Vagy csak egy újabb, kócos kis őrület, amibe beleszeretsz.


Megosztom
Link másolása

Címlapról ajánljuk


TRENDI
A Rovatból
Mindenki ugyanazt mondja, aki látta Katalin hercegnét Emmanuel Macron látogatására érkezni
Katalin hercegné fellépett a diplomáciai színpadra – és a kommentelők elvesztették a fejüket.

Megosztom
Link másolása

Christian Dior, gyöngysor, Diana fülbevalója és egy kalap, ami egyszerre idézi a húszas éveket és a monarchia imázskorrekciós törekvéseit – Katalin hercegné ma reggel megérkezett a francia állami látogatás nyitóképébe, és mindenki pontosan úgy reagált, ahogy ilyenkor szokás.

A walesi hercegné és férje, Vilmos herceg ma reggel fogadták Emmanuel Macront és feleségét, Brigitte Macront a RAF Northolt légibázison, majd

együtt utaztak tovább Windsorba, ahol Károly király és Kamilla királyné hivatalosan is üdvözölték a francia államfőt.

A protokoll szerint a fogadási ceremóniára a városközpontban emeltek dísztribünt – nem messze attól a kastélytól, ahol a vendégek megszállnak a háromnapos látogatás idejére.

Rózsaszín mint protokollfegyver

Katalin hercegné egész megjelenése most rózsaszínre volt hangolva, fejétől a sarkáig – a kabát Christian Dior, a kalap Jess Collett tervezése, a fülbevaló a néhai Diana hercegnéé volt, a gyöngynyakláncot pedig II. Erzsébet királynő hagyta rá.

A közösségi médiában beindult az ilyenkor szokásos algoritmikus rajongás: öltözködésdiplomácia, szimbólumok, kifinomultság.

Az „öltözködés mint gesztus” műfaját Katalin régóta gyakorolja: ahogyan Erzsébet királynő gyakran öltözött a látogatott ország nemzeti színeibe, úgy most a hercegné a francia couture divatházat választotta – látványosan. Ez nem divat, hanem gondosan megkomponált diplomáciai gesztus, amit most épp TikTokon is meg lehet osztani.

Az nem egyértelmű, hogy Katalin hercegné jelen lesz-e az esti eseményen, de a reggeli megjelenése már önmagában is elvégezte a dolgát.

Az is biztos, hogy a brit monarchia pontosan tudja: a kamerák előtti első tíz másodpercben többet lehet elmondani egy outfit révén, mint a teljes állami banketten egy beszéddel.


Megosztom
Link másolása

TRENDI
Shakira merész sárga ruhája felrobbantotta az internetet – ez lenne az idei nyár színe?
Ha eddig kételyeid lettek volna, most már biztos: a sárga idén nemcsak ragyog – uralkodik.

Megosztom
Link másolása

Ha Shakira megjelenik valahol, arra felfigyel a világ – és ez most sem történt másként. A világsztár legújabb megjelenésével nemcsak a divatvilágot, de a közösségi médiát is lázba hozta: merész sárga ruhája minden szempárt magára vont, és sokak szerint most már biztos: ez lesz a nyár színe.

A kolumbiai énekesnő egy félig áttetsző, citromsárga sifon ruhát viselt, amely látványosan világított a természetes kőlépcsők semleges háttere előtt.

A romantikus fodrok és a merész anyagválasztás különleges egyensúlyt teremtettek: finoman nőies, ugyanakkor határozottan szexi.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Shakira (@shakira) által megosztott bejegyzés

A vékony spagettipántok és a mély dekoltázs érzékiséget sugároztak, miközben a ruhát díszítő apró virágapplikációk és rojtos szegélyek drámaiságot és játékosságot csempésztek az összhatásba – még akkor is, amikor Shakira egyszerűen csak leült.

Arany, magabiztos, és minden szabályt felülíró styling

A szettet fényes, metálfényű arany platformcipőkkel tette teljessé, amelyek nemcsak extravagánsak voltak, hanem erőt és karaktert is adtak a légies ruhához. A magas sarkak határozottságot vittek a megjelenésbe, miközben tökéletes kontrasztot teremtettek a ruha lebegő hatásával.

Shakira hajviselete visszafogottan ikonikus: hosszú, dús loknijait félig feltűzve viselte, így azok szépen keretezték az arcát.

Sminkje friss, mégis határozott volt – puha kontúrok, fényes ajkak és egy finom, de hangsúlyos tusvonal emelte ki a tekintetét.

Ami igazán különlegessé tette a pillanatot, az nem a ruha vagy a smink volt, hanem ahogyan viselte mindezt: a képeken magabiztos, laza pózokban láthatjuk, amelyekből erő, nőiesség és szabadság sugárzik.

A kommentelők nem kímélték az emojikat

A TikTokon és Instagramon már órák alatt felrobbant a kommentmező. Tűz emoji, szívecskés szemek, és olyan üzenetek árasztották el a posztot, mint: 
„Ez nem is outfit, hanem hozzáállás”, vagy „Shakira tényleg saját ligában játszik.”


Sokan egyenesen couture divatanyaghoz hasonlították a megjelenést, és valóban: simán megállná a helyét egy luxusdivatmagazin címlapján is.

Sárga minden mennyiségben: Becky G is hasonló árnyalatban ragyogott

Úgy tűnik, a sárga idén tényleg a nyár hivatalos színe lett. Nemrég Becky G is hasonló tónusban tündökölt a vörös szőnyegen: élénk, kanárisárga estélyijében a vibráló energiát és a női erőt egyszerre közvetítette. A ruha testhez simuló szabása kiemelte az alakját, míg a mély dekoltázs és az összefogott derékrész egy dramatikus, fémes övvel volt hangsúlyozva – ami futurisztikus csavart adott az egyébként klasszikus sziluetthez.

A ruhát padlóig érő, lágy esésű anyag és ujjatlan, nyakpántos felsőrész tette igazán különlegessé.

Becky haját sikkes, szorosan hátrafésült kontyba fogta, amivel a nagy méretű arany karikafülbevaló került a figyelem középpontjába.

Sminkje tökéletesen harmonizált a ruhával: bronzos, ragyogó bőrfény, fényes nude ajkak és hosszú, pillaszerű szempillák adták meg a visszafogott, mégis ünnepélyes ragyogást.


Megosztom
Link másolása


TRENDI
A Rovatból
Charlize Theron otthon felejtette a nadrágját A halhatatlan gárda 2. premierjén - nem kellett volna
Charlize Theron megunta a nadrágját, necc cuccban érkezett a vörös szőnyegre.

Megosztom
Link másolása

Charlize Theron szerda este úgy döntött, hogy a vörös szőnyegen nincs szüksége nadrágra, így az új Netflixes filmje, A halhatatlan gárda 2 premierjén konkrétan egy neccharisnyából varrt catsuitban jelent meg Los Angelesben. Többen azt gondolják azonban, hogy látványosan lefogyott lábait legalább részben elfedhette volna valamivel.

A 49 éves színésznő nem aprózta el, konkrétan a Givenchy 2025-ös őszi kollekciójából választott ruhát, ami amúgy Sarah Burton új kreatív igazgató debütálása volt a divatháznál.

Theron egy elegáns, fekete szmokingzakót dobott a szett tetejére, az alatta lévő necc overallon pedig diszkréten ott díszelgett a „Givenchy Paris 1952” felirat is, nehogy bárki összetévessze a cuccot egy átlagos farsangi jelmezzel.

Theron egyébként tökéletesen lekövette a kifutós verziót: lábára egy pár fekete bőrcsizmát húzott. Az élére vasalt vagányságot azért megfejelte némi csillogással, méghozzá gyémánt fülbevalók formájában.

És hogy a frizura se maradjon ki: Adir Abergel fodrász készítette el Charlize kétszínű, dupla copfos haját, amelyhez hibátlan sminket kapott. Az eredmény? Természetesen ragyogó bőr, finom füstös szemsmink, és egy leheletnyi rózsaszín rúzs.

Charlize Theronnak egyébként elég pörgős hete volt, folyamatosan promózta a filmet. Június 23-án Jimmy Fallon műsorában például Givenchy pezsgőszínű selyembodysuitját villantotta meg fekete kosztümje alatt, amelyet

egészen szerényen összesen kb. 9 millió forintnyi Jessica McCormack gyémántékszerrel dobott fel.

Ugyanezen a napon Andy Cohen műsorában is megfordult, ott visszafogottabb volt: egy egyszerű fekete pulóvert és egy egészen különleges, lánchímzéses miniszoknyát viselt, Alexander McQueen tavaszi kollekciójából - szúrta ki a PageSix.

A filmben egyébként Andromachét, vagyis Andyt játssza, aki egy titokzatos ellenséggel kerül szembe – akit nem más alakít, mint Uma Thurman. A film július 2-án érkezik Netflixre, Theron mellett Veronica Ngô, KiKi Layne és Chiwetel Ejiofor is feltűnik majd benne. Nem úgy, mint Charlize-on a nadrág a filmbemutatón.


Megosztom
Link másolása


TRENDI
A Rovatból
Dubajban árulják a világ legdrágább cipőjét, amit senki nem volt hajlandó eddig megvenni
Részben a 24 karátos arannyal bevont bőr és selyem, részben a sok gyémánt teszi különlegessé a lábbelit.
Sassy - sassy.hu
2025. július 15.


Megosztom
Link másolása

Bár sokan nem tudnak róla, a dubaji csoki őrületet megelőzte egy korábbi: a dubaji cipő.

Csakhogy míg a csokiért virtuálisan sorban állnak az emberek, ezért a bizonyos cipőért nem tolongabak.

Nem is csoda: 17 millió dollárba kerül.

Mint azt a Femcafé írja, a The Passion Diamond Shoes értéke magyar pénzre átszámítva több mint 6 milliárd forint.

A cipő, amit 2018 szeptemberében mutattak be, kilenc hónapig készült.

Részben a 24 karátos arannyal bevont bőr és selyem, részben a sok gyémánt teszi különlegessé a lábbelit.

Az orrán egy-egy 15 karátos, D-flawless minőségű gyémánt díszeleg, amelyeket 235–236 további kisebb gyémánt vesz körül. A The Passion Diamond Shoes nem sorozatgyártásra készült, hanem egyetlen egyedi párként.

A Burj Al Arab seven-star hotelben mutatták be, ahol a közönség is megcsodálhatta a világ legdrágább cipőjét. És bár a milliárdosok szeretik a luxuscikkeket, eddig senki sem volt hajlandó kifizetni érte a vételárat.

Te mit gondolsz, miért?


Megosztom
Link másolása