Ez Meghan Markle legköltségesebb tévedése - a hercegné rendesen lábon lőtte magát
A szakértő szerint nem csak egy hibát követett el, egész sorozatról beszélhetünk.
Sussex hercegnéje idén kitett magáért, főleg életmódmárkája, az American Riviera Orchard elindítása, a Lemonada Mediával kötött podcast-szerződése és a Netflix számára készített új főzőműsora miatt, amelynek forgatását még csak most fejezte be.
A Suits egykori színésznője saját márkás termékeket is ígért, nevezetesen eper- és málnalekvárt, kutyakekszeket és a legújabb pletykák szerint rózsabort is.
Egy PR-szakértő szerint ezzel alaposan lábon lőtte magát, és arra biztatja Meghant, hogy lassítson, mert kétségbeesettnek tűnik, és azt kockáztatja, hogy a brand elveszíti az értékét.
Kayley Cornelius, a hírességek PR-szakértője az Express-nek elmondta: „Egyértelmű, hogy a hercegné izgatott az új vállalkozásai miatt, azonban áldozatul esett annak a gyakori hibának, hogy túl korán és vásárlásra való lehetőség nélkül jelentett be dolgokat.”
Bár lehet tudni, hogy készül egy Netflix-sorozat, nincs címe, megjelenési ideje vagy trailer.
„Mire eljön a premier ideje, sokan már el is felejtik, vagy nem lesznek túl izgatottak miatta, mert nem volt jól megtervezett a reklámja. Ez a koordináció hiánya az Riviera Orchard márkával kapcsolatban is nyilvánvaló,
masszívan lábon lőtte magát azzal, hogy a legújabb termékeit már azelőtt szétküldte, hogy a márka készen állt volna a bevezetésre."
A szakértő szerint az American Riviera Orchard online oldalainak altatása költséges hiba, miután az influencereknek már elajándékozta új lekváros termékeit.
„Amikor a rajongók rákattintanak egy inaktív oldalra, ahol nincs további információ, akkor mennek is tovább, nem lesz késztetésük arra, hogy megnyomják a követés gombot.
„Ez rengeteg potenciális követő és vásárló elvesztését eredményezte, így egy igazán költséges hiba volt. A másik nagy hiba, amit a csapata elkövetett, hogy túl sok dolgot jelentett be túl korán - a jelenlegi stratégiája nagyon kusza, és őszintén szólva nehéz követni. Az egyik héten lekvár és kutyakeksz, a következő héten főzőműsorok és podcastok; egyszerűen túl sok mindent kell egyszerre megemészteniük a fogyasztóknak, és nem tudják, mi mikor várható. Ha Meghan az ügyfelem lenne, azt tanácsolnám neki, hogy egyszerre csak egy dologra koncentráljon.”