SZTÁR

Lerántotta a leplet Hugh Hefner özvegye: a Playboy villában sem minden arany, ami fénylik

Crystal Hefner kiteregette a szennyest új memoárjában. Az egykori Playboy nyuszi elmondta, milyen körülmények között éltek, sőt azt is, milyen volt Hef az ágyban.

Megosztom
Link másolása

Hugh Hefner volt feleségét, Crystal Hefnert eleinte lenyűgözte a Playboy-kastély.

„Ez egy gyönyörű, angol Tudor-ház - és a családom Angliából származik - öt hektáron, mindez Los Angeles közepén”

- mondta a 37 éves modell a People magazinnak.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Crystal Harris Hefner (@crystalhefner) által megosztott bejegyzés

Később azonban észrevette, hogy mi lapul a sok csillogás mögött.

„De idővel láttam, hogy ezt a helyet nem takarítják olyan jól, és itt-ott penész is van. Egy idő után egyszerűen lepusztultnak és undorítónak éreztem”.

Az egykori Playboy nyuszi - aki a Playboy alapítójának 2017-ben, 91 éves korában bekövetkezett haláláig volt a felesége - azt is megosztotta, hogy a Los Angeles-i ingatlan olyan volt, mint egy „időkapszula a 70-es évekből”. Szerinte a berendezése teljesen elavult volt.

„Mintha Hef a fénykorában megnyomta volna a szünet gombot, és soha nem oldotta volna fel.”

-írta Only Say Good Things: Surviving Playboy and Finding Myself című memoárjában.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Crystal Harris Hefner (@crystalhefner) által megosztott bejegyzés

Azonban nem a Playboy-villa állapota volt az egyetlen, amiről Crystal beszámolt. Hugh Hefner özvegye nyíltan mesél arról, hogy milyen volt ott élni - kezdve azzal, hogy állítólag érdekes dolog történt a hálószobában, rögtön az első éjszakáján.

Memoárját azzal a történettel kezdi, hogy hogyan került Hef szobájába, ahol más nőkkel volt körülvéve, miután egyetemistaként meghívást kapott egy halloweeni partira.

A hálószobában egy fehérneműkkel borított csillárra lett figyelmes, miközben az ágy körül négy tévékészüléken ment a pornó. Azt mondták neki, hogy öltözzön át selyempizsamába, mielőtt Hefner előhúzott egy lezárt dobozt, és kivett belőle egy jointot.

„Aztán eljött az idő” - tette hozzá.

„Felkapott egy üveg babaolajat az éjjeliszekrényről, és beolajozta magát. Aztán felnézett mind a négyünkre, és várt. Türelmetlen, kérdő mosollyal és egy olyan gesztussal tárta szét a kezét, ami azt sugallta: »Ki az első? Lássunk hozzá!«”.

Crystal szerint nem volt óvszer a közelben és nem volt csókolózás, romantika vagy intimitás , inkább „furcsa és robotszerű" szexuális kalandhoz hasonlította az estét.

„A testem még nem állt készen, de ez nem számított a babaolaj miatt. Testen kívüli érzés volt, mintha kívülről néztem volna a műsort” - írta.

„Az ágy fölött egy hatalmas tükör volt, és miközben Hugh Hefneren feküdtem, és először szexeltem vele, ő egyszer sem nézett a szemembe. Oldalra és felfelé bámult, és a tükörből nézte a látványt.”

Aztán az őszinte vallomást így folytatta:

„Ez nem a szeretkezésről szólt. Ez a hatalomról, az irányításról és a befolyásolásról szólt. Ez egy előadás volt. Meghallgatás volt egy szerepre.”

Idővel persze különféle szexjátékok is előkerültek. A kiteljesedés pillanatában pedig Hef „nyögött és csapkodott, mint egy hal, aki megpróbál visszajutni a vízbe, az arca eltorzult, mintha fájdalmai lennének”, írta le Crystal élete egyik legfurcsább eseményét.

Természetesen Crystal mellett általában más nők is voltak a hálószobában, a modell azonban azt mondta, ezt mindig megkönnyebbülésnek élte meg.

Idővel a hálószobai rutinra úgy tekintett, mint „jól működő és begyakorolt eseménysorozatra, amely minden alkalommal pontosan ugyanúgy zajlik.”

Összességében Crystal úgy érezte, hogy Hef „egész életében egy percet sem szánt arra, hogy rájöjjön, hogyan tudna valaki másnak örömet okozni” és azt mondta, hogy ahhoz képest, hogy ő volt „a szexuális felszabadulás poszterfiúja”, Crystal sosem hagyta el a hálószobát úgy, hogy valóban felszabadultnak érezte volna magát.

Forrás: toofab


Megosztom
Link másolása

Címlapról ajánljuk


SZTÁR
Vitray Tamás őszintén vallott anyasebeiről: „Nem volt hiányállapotom, mert volt egy nagyanyám, aki minden volt”
Elárulta, miért nem sikerült édesanyjával szorosabb kapcsolatot kialakítani.

Megosztom
Link másolása

Különleges epizóddal zárul a DTK: Elviszlek magammal című műsor 10. évada, amely egyben a sorozat 300. része is. A november 24. vasárnap este adásba kerülő műsor igazán rendhagyó lesz, hiszen a műsor történetében először nem D. Tóth Kriszta fogja vendégét interjúvolni, hanem pont fordítva.

Az ünnepi adásban Vitray Tamás fordította meg a szerepeket.

A 92 éves televíziós legenda és a műsorvezető egy meghitt beszélgetés keretében olyan témákat érintettek, mint a hosszú élet titka, a családi kapcsolatok és a gyerekkor emlékei.

„Nem volt hiányállapotom, mert volt egy nagyanyám, aki minden volt: anyukám, gyerekem, végig járta az egész, hogy mondjam, nemcsak az életemet, hanem minden elemét. Tehát amíg kissrác voltam, ő vigyázott rám, ő gondoskodott rólam, neki voltam a szeme fénye, és mire megöregedtünk együtt, akkor már én lettem az apukája”

– mesélt fiatalkoráról Vitray, akiben súlyos anyasebeket hagyott a tény, hogy édesanyjával nem álltak közel egymáshoz. Szerencsére volt egy nő az életében, aki pótolta ezt a szerepet, nagymamája.

Az újságíró elárulta, hogy édesanyja nem szerelmi házasság révén ment férjhez, és ő sem "szándékolt jövevény”-ként érkezett a családba. Az anya már Tamás születése előtt visszatért szüleihez, így a nagymama vált számára igazi támasszá.

„Én olyan boldog gyerek voltam a nagymamáéknál, hogy soha nem jutott eszembe, hogy nekem hiányozzon az anyám. Imádtam, szerelemmel (…). De az, ami egy anya-gyerek kapcsolat, az kettőnk közt nem jött létre.”

Vitray édesanyja élete tragikus fordulatokat vett. Miután megtalálta egykori nagy szerelmét, kapcsolatuk nem tarthatott sokáig. Az édesanyát Auschwitzba hurcolták, ahol borzalmas körülmények között élt túl. Társnői bújtatták, hogy megmentsék az életét, de a tábor felszabadítása után már nem tudta visszanyerni az erejét.

Mindössze három hónappal később elhunyt, tömegsírba temették. Fia, Vitray Tamás csak 64 évvel később látogatott el édesanyja nyughelyéhez.

A jubileumi epizód különlegességét, amelyet a 24.hu szemlézett, nemcsak a fordított szerepek adták, hanem a beszélgetés mélysége és őszintesége is. A műsor vasárnap este 22:00-tól a Spektrum Home-on lesz adásban.


Megosztom
Link másolása

SZTÁR
Fotó: Meglepő hajszínnel újított be Kárpáti Rebeka, de egyáltalán nem bánta meg
Azt írta, mindig is ilyen frizurára vágyott.

Megosztom
Link másolása

Kárpáti Rebeka, a Megamánia bájos műsorvezetője jelentős változáson ment keresztül:

Búcsút mondott csodás, gesztenyebarna hajának, és szőkére váltott.

A döntést egy új produkció miatt hozta meg, de az átalakulást állítólag egyáltalán nem bánja, sőt, egész életében erről a hajszínről álmodott. A változásról az Instagramon is beszámolt, ahol fotókat is megosztott rajongóival.

„Idén előbb jött az #újévújén”

– írta a poszthoz.

Rebeka az új frizurája nemcsak szőkébbé, hanem hosszabbá és dúsabbá is változott. A bejegyzésben lelkesen számolt be az átváltozás részleteiről, amelyhez nemcsak festésre, hanem póthajakra is szükség volt.

Via


Megosztom
Link másolása


SZTÁR
„Ez művészet … Olyan vagyok, mint Picasso.” – Ezt mondhatta Kanye West, miközben bántalmazta az egykori topmodellt a vádak szerint
Megbocsáthatatlan dolgokat tett vele a modell állítása szerint.

Megosztom
Link másolása

Jenn An, az America's Next Top Model korábbi versenyzője pert indított Kanye West ellen, akit azzal vádol, hogy egy 2010-es videoklip forgatása során fojtogatta és ujjait a torkába nyomta, miközben azt kiabálta:

„Ez művészet... Olyan vagyok, mint Picasso.”

A New York-i szövetségi bíróságon november 22-én benyújtott kereset szerint An azt állítja, hogy West arra utasította a kameracsapatot, hogy rögzítsék, ahogy fojtogatja őt a La Roux „In for the Kill” című számának remixéhez készített klip forgatásán.

A perirat szerint An 2010 szeptemberében háttérszereplőként dolgozott a videón a New York-i Chelsea Hotelben, és csak „kihívó fehérneműt” viselt, amikor West rábökött és azt mondta a stábnak:

„Adjátok ide az ázsiai lányt.”

A modell elmondása szerint, amikor közölte Westtel, hogy „alig visel valamit,” a rapper azt válaszolta:

„Ezért választottalak téged.”

West ezután állítólag arra utasította a többi színészt, hogy hagyják el a szobát. A kereset szerint West „fenyegetően fölé tornyosult” és „zihált,” majd hirtelen arra utasította a kamerásokat, hogy vegyék közelről An arcát.

„A felvételen West egyik kezével fojtogatta a felperest, majd a másik kezét is a nyakára tette, és tovább szorította. Ezután több ujját a torkába nyomta, folyamatosan ki-be mozgatta azokat, miközben fuldoklott”

– áll a keresetben, amiről a People magazin is beszámolt.

A modell elmondása szerint a rapper több mint egy percen keresztül fojtogatta őt, miközben azt kiabálta: „Ez művészet. Ez kib***ott művészet. Olyan vagyok, mint Picasso.”

An azt állítja, hogy a történtek után nehezen kapott levegőt, és úgy érezte, átmenetileg elveszítette az eszméletét. A modell szerint az eset miatt súlyos mentális, érzelmi és fizikai sérüléseket szenvedett.

A perben a Universal Music Groupot (UMG) is megnevezte alperesként, mivel állítása szerint a cég nem vizsgálta ki az esetet, annak ellenére, hogy tudomást szereztek róla. Az incidensről készült videó végleges verziójában Kanye West és Jenn An nem szerepel. Az ügyben Kanye West és a Universal Music Group képviselői egyelőre nem nyilatkoztak.


Megosztom
Link másolása


SZTÁR
Katalin és Vilmos gyermekei ezt a vonást örökölték Diana hercegnőtől – Neked is feltűnt már?
Először Vilmosban, most a gyerekekben vélik felfedezni az ikonikus vonást.

Megosztom
Link másolása

Nem titok, hogy a Spencer család genetikai öröksége rendkívül erős, hiszen Diana hercegnő arca is világszerte ismert vonásokkal rendelkezett.

Amikor 1982-ben megszületett Vilmos herceg, sokan kíváncsiak voltak, hogy a trónörökös hogyan fog kinézni felnőttként. Ahogy idősebb lett, a királyi család rajongói elkezdték összehasonlítani édesanyjával, mivel ugyanaz az aranyszőke haj és markáns állkapocs jellemezte mindkettőjüket.

De volt még valami, amit a walesi herceg Dianától örökölt: egy szúrós, intenzív tekintet, amely bárkit zavarba hoz.

Ezt a mély, erőteljes pillantást a királyi család rajongói „Spencer-tekintetnek” nevezték el. Ez arra utal, hogy mindketten szigorúan, lefelé húzott szemöldökkel néztek, általában méltóságteljes arckifejezéssel.

A királyi család lelkes hívei szerint Vilmos két gyermeke, Charlotte hercegnő és György herceg is örökölték ezt a tekintetet nagymamájuktól, Dianától.

Diana, Wales hercegnője gyakran szerepelt a kamerák előtt acélos tekintetével, például az 1995-ös hírhedt interjúja során, amelyet Martin Bashirral készített. Ebben az interjúban Diana feltárta házasságának bonyodalmait Károllyal, és elhangzott az ikonikus mondat: „Hárman voltunk ebben a házasságban, így kissé zsúfolt lett.”

Az interjú során Diana arca kifejezéstelen maradt, de a híres tekintet akkor megjelent, amikor Bashir megkérdezte, gondolja-e, hogy valaha királynő lesz.

Diana mozdulatait és híres „Spencer-tekintetét” nehéz visszaadni azoknak a színésznőknek, akik őt alakítják. Az ausztrál Elizabeth Debicki azonban közel járt ahhoz, hogy megragadja Diana lényegét a The Crown című sorozatban nyújtott alakításában. Debicki elmondta, hogy annyira beleélte magát karakterébe, hogy nehéz volt megszabadulnia Diana mozdulataitól és szokásaitól.

Via


Megosztom
Link másolása