Ez Meghan Markle legköltségesebb tévedése - a hercegné rendesen lábon lőtte magát
Sussex hercegnéje idén kitett magáért, főleg életmódmárkája, az American Riviera Orchard elindítása, a Lemonada Mediával kötött podcast-szerződése és a Netflix számára készített új főzőműsora miatt, amelynek forgatását még csak most fejezte be.
Egy PR-szakértő szerint ezzel alaposan lábon lőtte magát, és arra biztatja Meghant, hogy lassítson, mert kétségbeesettnek tűnik, és azt kockáztatja, hogy a brand elveszíti az értékét.
Kayley Cornelius, a hírességek PR-szakértője az Express-nek elmondta: „Egyértelmű, hogy a hercegné izgatott az új vállalkozásai miatt, azonban áldozatul esett annak a gyakori hibának, hogy túl korán és vásárlásra való lehetőség nélkül jelentett be dolgokat.”
Bár lehet tudni, hogy készül egy Netflix-sorozat, nincs címe, megjelenési ideje vagy trailer.
„Mire eljön a premier ideje, sokan már el is felejtik, vagy nem lesznek túl izgatottak miatta, mert nem volt jól megtervezett a reklámja. Ez a koordináció hiánya az Riviera Orchard márkával kapcsolatban is nyilvánvaló,
A szakértő szerint az American Riviera Orchard online oldalainak altatása költséges hiba, miután az influencereknek már elajándékozta új lekváros termékeit.
„Ez rengeteg potenciális követő és vásárló elvesztését eredményezte, így egy igazán költséges hiba volt. A másik nagy hiba, amit a csapata elkövetett, hogy túl sok dolgot jelentett be túl korán - a jelenlegi stratégiája nagyon kusza, és őszintén szólva nehéz követni. Az egyik héten lekvár és kutyakeksz, a következő héten főzőműsorok és podcastok; egyszerűen túl sok mindent kell egyszerre megemészteniük a fogyasztóknak, és nem tudják, mi mikor várható. Ha Meghan az ügyfelem lenne, azt tanácsolnám neki, hogy egyszerre csak egy dologra koncentráljon.”