Ekkora a baj? Meghan Markle egy kávéreklám statisztája lett
Meghan Markle statisztaként szerepel egy fura Instagram-reklámban. A sussexi hercegné a Clevr Blends legújabb reklámjában gyakornokként látható, amint dobozokat pakol, forró italokat készít, és a digitális részleg laptopján dolgozik.
Markle, aki 2020 óta befektetője a zabitalos kávémárkának, amely reklámjában végig statisztaként szerepel, miközben Hannah Mendoza vezérigazgató és társalapító körbesétál a cég főhadiszállásán, és megköszöni a csapat 2023-as kemény munkáját.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A Clevr Blends ma posztolta ki a videót az Instagramon a következő felirattal:
Hálásak vagyunk a rengeteg szeretetért és támogatásért, amit idén kaptunk - köszönjük, hogy segítetek nekünk életben tartani a kávé-szerető álmot, és virágzásba fordítani a céget!" xo'
A 42 éves Markle 2020 decemberében fektetett be egy meg nem nevezett összeget a Clevr Brandsbe, amely por alakú lattékat kínál. És körülbelül akkoriban a kapcsolatait is felhasználta a 2019 januárjában alapított, Hannah Mendoza által vezetett cég népszerűsítésére, amikor egy kosárnyi terméket küldött a szomszédjának, Oprah Winfrey-nek, aki megosztotta azok képét az interneten.
Ugyanakkor az elmúlt három évben a hercegné hallgatott a befektetésről. Hogy valami megváltozott, azt már egy hónapja kiszúrhatta, aki szemfüles.
Meghan novemberben osztott meg egy ötcsillagos értékelést a termékcsaládról. Egy fotót is posztolva magáról, amelyen Mendozát ölelgeti, és ezt írta a termékcsaládról: „Az egyik legjobb módja annak, hogy a napomat elkezdjem és befejezzem.”
A Clevr székhelye a kaliforniai Santa Barbarában található, történetesen Montecito közelében, ahol Harry és Meghan él. A Fortune-nak adott, a 2019-es nyilatkozatában Meghan a következőket mondta:
Mendoza is megerősítette Meghan befektetését: „A vállalkozóknak szükségük van finanszírozásra, de olyan tanácsadókra is, akiket mélyen érdekel, amit építenek. Hálás vagyok, hogy mindkettőt megtaláltam Sussex hercegnéjében.” Az ugyan nem világos, hogy attól, hogy mellőzött színésznőként egy királyi herceg felesége lett, Meghan mitől értene az üzleti tanácsadáshoz, de hát nem is dolgunk ezt eldönteni.
Az viszont egyértelmű, hogy a cég abban bízik, hogy a zűrös, sokak számára már forró krumplinak számító befektető ezúttal nem elriasztja a vevőket, hanem végre odavonzza.