SZTÁR

Ónodi Eszter őszintén beszélt édesanyja elvesztéséről

Meglehetősen rémes állapotokat talált, amikor édesanyja az élete utolsó másfél évére kórházba került.

Megosztom
Link másolása

Az Aranyélet sorozatból is ismert színésznő a BEST magazinnak adott interjúban a hazai egészségügyben látott tapasztalatairól és 80 éves édesapjáról is mesélt - szúrta ki az rtl.hu.

Ónodi Eszter 47 évesen vesztette el édesanyját, akit élete utolsó másfél évében kórházban kezeltek. A színésznő elmondta, hogy édesapjával napi szinten látogatták és ápolták, hogy legalább ezzel is segíthessék a túlterhelt nővéreket.

"Saját jogon nincs tapasztalatom az egészségügyről, hál’ istennek, régen voltam beteg, de az édesanyám révén, aki három éve nincs közöttünk, nem sok jót mondhatok. Őt az utolsó másfél évében egy állami egészségügyi intézményben látták el, hát mit mondjak, meglehetősen rémes volt"

- mondta a lapnak a színésznő.

A megdöbbentő állapotok mellett azt is el kellett fogadnia, hogy hiába voltak mellette minden nap, édesanyja már egyáltalán nem érzékelte a jelenlétüket.

Ónodi szerint ezért ez az időszak felért egy „felkészítő tanfolyammal” is, ami megmutatta neki, milyen lesz az élete, ha elveszíti anyukáját.

A színésznő édesapja azonban még 80 évesen is aktívan éli az életét, az ő születésnapját Rómában ünnepelték meg egy közös utazással.


Megosztom
Link másolása

Címlapról ajánljuk


SZTÁR
Vitray Tamás őszintén vallott anyasebeiről: „Nem volt hiányállapotom, mert volt egy nagyanyám, aki minden volt”
Elárulta, miért nem sikerült édesanyjával szorosabb kapcsolatot kialakítani.

Megosztom
Link másolása

Különleges epizóddal zárul a DTK: Elviszlek magammal című műsor 10. évada, amely egyben a sorozat 300. része is. A november 24. vasárnap este adásba kerülő műsor igazán rendhagyó lesz, hiszen a műsor történetében először nem D. Tóth Kriszta fogja vendégét interjúvolni, hanem pont fordítva.

Az ünnepi adásban Vitray Tamás fordította meg a szerepeket.

A 92 éves televíziós legenda és a műsorvezető egy meghitt beszélgetés keretében olyan témákat érintettek, mint a hosszú élet titka, a családi kapcsolatok és a gyerekkor emlékei.

„Nem volt hiányállapotom, mert volt egy nagyanyám, aki minden volt: anyukám, gyerekem, végig járta az egész, hogy mondjam, nemcsak az életemet, hanem minden elemét. Tehát amíg kissrác voltam, ő vigyázott rám, ő gondoskodott rólam, neki voltam a szeme fénye, és mire megöregedtünk együtt, akkor már én lettem az apukája”

– mesélt fiatalkoráról Vitray, akiben súlyos anyasebeket hagyott a tény, hogy édesanyjával nem álltak közel egymáshoz. Szerencsére volt egy nő az életében, aki pótolta ezt a szerepet, nagymamája.

Az újságíró elárulta, hogy édesanyja nem szerelmi házasság révén ment férjhez, és ő sem "szándékolt jövevény”-ként érkezett a családba. Az anya már Tamás születése előtt visszatért szüleihez, így a nagymama vált számára igazi támasszá.

„Én olyan boldog gyerek voltam a nagymamáéknál, hogy soha nem jutott eszembe, hogy nekem hiányozzon az anyám. Imádtam, szerelemmel (…). De az, ami egy anya-gyerek kapcsolat, az kettőnk közt nem jött létre.”

Vitray édesanyja élete tragikus fordulatokat vett. Miután megtalálta egykori nagy szerelmét, kapcsolatuk nem tarthatott sokáig. Az édesanyát Auschwitzba hurcolták, ahol borzalmas körülmények között élt túl. Társnői bújtatták, hogy megmentsék az életét, de a tábor felszabadítása után már nem tudta visszanyerni az erejét.

Mindössze három hónappal később elhunyt, tömegsírba temették. Fia, Vitray Tamás csak 64 évvel később látogatott el édesanyja nyughelyéhez.

A jubileumi epizód különlegességét, amelyet a 24.hu szemlézett, nemcsak a fordított szerepek adták, hanem a beszélgetés mélysége és őszintesége is. A műsor vasárnap este 22:00-tól a Spektrum Home-on lesz adásban.


Megosztom
Link másolása

SZTÁR
Fotó: Meglepő hajszínnel újított be Kárpáti Rebeka, de egyáltalán nem bánta meg
Azt írta, mindig is ilyen frizurára vágyott.

Megosztom
Link másolása

Kárpáti Rebeka, a Megamánia bájos műsorvezetője jelentős változáson ment keresztül:

Búcsút mondott csodás, gesztenyebarna hajának, és szőkére váltott.

A döntést egy új produkció miatt hozta meg, de az átalakulást állítólag egyáltalán nem bánja, sőt, egész életében erről a hajszínről álmodott. A változásról az Instagramon is beszámolt, ahol fotókat is megosztott rajongóival.

„Idén előbb jött az #újévújén”

– írta a poszthoz.

Rebeka az új frizurája nemcsak szőkébbé, hanem hosszabbá és dúsabbá is változott. A bejegyzésben lelkesen számolt be az átváltozás részleteiről, amelyhez nemcsak festésre, hanem póthajakra is szükség volt.

Via

Megosztom
Link másolása


SZTÁR
„Ez művészet … Olyan vagyok, mint Picasso.” – Ezt mondhatta Kanye West, miközben bántalmazta az egykori topmodellt a vádak szerint
Megbocsáthatatlan dolgokat tett vele a modell állítása szerint.

Megosztom
Link másolása

Jenn An, az America's Next Top Model korábbi versenyzője pert indított Kanye West ellen, akit azzal vádol, hogy egy 2010-es videoklip forgatása során fojtogatta és ujjait a torkába nyomta, miközben azt kiabálta:

„Ez művészet... Olyan vagyok, mint Picasso.”

A New York-i szövetségi bíróságon november 22-én benyújtott kereset szerint An azt állítja, hogy West arra utasította a kameracsapatot, hogy rögzítsék, ahogy fojtogatja őt a La Roux „In for the Kill” című számának remixéhez készített klip forgatásán.

A perirat szerint An 2010 szeptemberében háttérszereplőként dolgozott a videón a New York-i Chelsea Hotelben, és csak „kihívó fehérneműt” viselt, amikor West rábökött és azt mondta a stábnak:

„Adjátok ide az ázsiai lányt.”

A modell elmondása szerint, amikor közölte Westtel, hogy „alig visel valamit,” a rapper azt válaszolta:

„Ezért választottalak téged.”

West ezután állítólag arra utasította a többi színészt, hogy hagyják el a szobát. A kereset szerint West „fenyegetően fölé tornyosult” és „zihált,” majd hirtelen arra utasította a kamerásokat, hogy vegyék közelről An arcát.

„A felvételen West egyik kezével fojtogatta a felperest, majd a másik kezét is a nyakára tette, és tovább szorította. Ezután több ujját a torkába nyomta, folyamatosan ki-be mozgatta azokat, miközben fuldoklott”

– áll a keresetben, amiről a People magazin is beszámolt.

A modell elmondása szerint a rapper több mint egy percen keresztül fojtogatta őt, miközben azt kiabálta: „Ez művészet. Ez kib***ott művészet. Olyan vagyok, mint Picasso.”

An azt állítja, hogy a történtek után nehezen kapott levegőt, és úgy érezte, átmenetileg elveszítette az eszméletét. A modell szerint az eset miatt súlyos mentális, érzelmi és fizikai sérüléseket szenvedett.

A perben a Universal Music Groupot (UMG) is megnevezte alperesként, mivel állítása szerint a cég nem vizsgálta ki az esetet, annak ellenére, hogy tudomást szereztek róla. Az incidensről készült videó végleges verziójában Kanye West és Jenn An nem szerepel. Az ügyben Kanye West és a Universal Music Group képviselői egyelőre nem nyilatkoztak.


Megosztom
Link másolása


SZTÁR
Katalin és Vilmos gyermekei ezt a vonást örökölték Diana hercegnőtől – Neked is feltűnt már?
Először Vilmosban, most a gyerekekben vélik felfedezni az ikonikus vonást.

Megosztom
Link másolása

Nem titok, hogy a Spencer család genetikai öröksége rendkívül erős, hiszen Diana hercegnő arca is világszerte ismert vonásokkal rendelkezett.

Amikor 1982-ben megszületett Vilmos herceg, sokan kíváncsiak voltak, hogy a trónörökös hogyan fog kinézni felnőttként. Ahogy idősebb lett, a királyi család rajongói elkezdték összehasonlítani édesanyjával, mivel ugyanaz az aranyszőke haj és markáns állkapocs jellemezte mindkettőjüket.

De volt még valami, amit a walesi herceg Dianától örökölt: egy szúrós, intenzív tekintet, amely bárkit zavarba hoz.

Ezt a mély, erőteljes pillantást a királyi család rajongói „Spencer-tekintetnek” nevezték el. Ez arra utal, hogy mindketten szigorúan, lefelé húzott szemöldökkel néztek, általában méltóságteljes arckifejezéssel.

A királyi család lelkes hívei szerint Vilmos két gyermeke, Charlotte hercegnő és György herceg is örökölték ezt a tekintetet nagymamájuktól, Dianától.

Diana, Wales hercegnője gyakran szerepelt a kamerák előtt acélos tekintetével, például az 1995-ös hírhedt interjúja során, amelyet Martin Bashirral készített. Ebben az interjúban Diana feltárta házasságának bonyodalmait Károllyal, és elhangzott az ikonikus mondat: „Hárman voltunk ebben a házasságban, így kissé zsúfolt lett.”

Az interjú során Diana arca kifejezéstelen maradt, de a híres tekintet akkor megjelent, amikor Bashir megkérdezte, gondolja-e, hogy valaha királynő lesz.

Diana mozdulatait és híres „Spencer-tekintetét” nehéz visszaadni azoknak a színésznőknek, akik őt alakítják. Az ausztrál Elizabeth Debicki azonban közel járt ahhoz, hogy megragadja Diana lényegét a The Crown című sorozatban nyújtott alakításában. Debicki elmondta, hogy annyira beleélte magát karakterébe, hogy nehéz volt megszabadulnia Diana mozdulataitól és szokásaitól.

Via


Megosztom
Link másolása