TRENDY

    13 trükk, hogy gyönyörű, lapos hasad legyen - önkínzó edzés nélkül

    Nem mindegy, mit eszel, mit nem eszel - sőt, az sem, hogy mennyit alszol.
    Sassy - sassy.hu
    2019. február 22.


    Megosztom
    Link másolása

    Jaj, az a bosszantó kis háj a pocakodon! Épp akkor, amikor közeleg a farmeros-pólós, hasmutogatós jó idő, sőt, pikk-pakk itt van a fürdőruhaszezon is. Íme 13 trükk, amellyel olyan szép, lapos hasad lesz, hogy egy pasi se tudja levenni róla a szemét.

    #1 Kevés szénhidrát

    Főleg a finomított szénhidrátoknak mondj búcsút (pl. a fehér kenyér és a tésztafélék). De vannak olyan ételek is, amelyek látszólag diétásak, mégis meglepően sok bennük a szénhidrát, ezeket is kerülnöd kell: gyümölcsjoghurtok, gyümölcslevek, banán, szárított gyümölcsök, hüvelyesek.

    #2 Kardiózás

    Bár azt mondtuk, edzés nélkül is ledolgozhatod a pocidat, azért heti kétszer fél óra kardióedzés lényegesen meggyorsíthatja ezt a folyamatot. Nem kell túlzásba vinni, belepusztulni meg pláne nem, de tény, hogy ez a mozgásforma úgy égeti a zsírt, mint a huzat. Egyébként naponta ötven felülés is megteszi.

    via GIPHY

    #3 Zöld tea

    Minden mennyiségben, és természetesen minden nélkül (jó, egy kis mézet csöppenthetsz bele).

    #4 Vízben oldódó rostok

    Például a búzafűlé. Nemcsak a belek nagytakarítói, de teltségérzést adnak zsírképződés, azaz hízás nélkül.

    #5 Semmi cukor

    A Nagy Aranyszabály. Aki diétázott már életében, biztosan ismeri. Semmi csoki, gumicukor, tejszelet, édes üdítő és egyéb cukorral teletömött nasi. Vagy legalábbis a lehető legkevesebb.

    via GIPHY

    #6 Probiotikus ételek

    Nemcsak a bélflórát tartják karban, hanem hatékony zsírégetők is. Natúr, tehát nem ízesített joghurtok, kefírek, sajtok, kovászos kenyér, bizonyos savanyúságok (pl. savanyú uborka vagy káposzta). Ezeket bátran eheted.

    #7 Kevés alkohol

    Az alkohol - különösen a tömény - elképesztően hízlal. Amennyire csak lehet, kerüld a fogyasztását.

    #8 Kevés transz-zsír

    Nagyon egészségtelenek amúgy is, és csak úgy pakolják rá a hasadra a zsírt. Főleg a margarinok és a különböző vajkrémek vannak tele transz-zsírokkal.

    #9 Almaecet

    Ahol csak lehet, használd ezt savanyítónak - például salátákba, főzelékekbe. Nemcsak fogyaszt, de kifejezetten egészséges.

    #10 Sok hal

    A magas Omega-3 zsírsav tartalmú halak - mint a lazac, a hering, a szardínia - hatékony koleszterin-csökkentők. Hús helyett is jobb, ha ezekből eszel többet.

    #11 Időszakos böjt

    A lényege, hogy két részre osztjuk a napunkat (mondjuk egy 16 órás és egy 8 órás részre), és az egyikben ehetünk, a másikban nem (maximum kávézhatunk vagy teázhatunk). Az is egy megoldás, ha heti egy-vagy két teljes napot böjtölünk, akkor 24 órán át cukormentes folyadékon kívül semmit sem vihetünk be a szervezetünkbe.

    via GIPHY

    #12 Nyugodt alvás

    Legalább 7 óra, tényleg nyugodt, megszakítás nélküli alvás kell minden nap. Ha sokszor felébredsz éjszaka, vagyis az alvásod zaklatott, az érdekes módon épp az ellenkezőjét eredményezi, vagyis hízlal.

    #12 Kevés stressz

    Tudjuk, könnyű ezt mondani, de az a helyzet, hogy a túl sok stressz tényleg pocakosít. Ugyanis megnöveli a szervezetünkben a stresszhormon, a kortizol szintjét, ami olyan farkaséhséget csinál, hogy mindenkiben beindul tőle az ellenállhatatlan nassolhatnék. Nyugi, nyugi, nyugi. A fölösleges idegeskedéstől csak minden rosszabb lesz.

    via GIPHY

    #13 Semmi bolti gyümölcslé

    Pedig olyan diétásnak tűnnek. Csakhogy nem azok. Dugig vannak cukorral. Egyél inkább rendes gyümölcsöt, vagy facsard ki turmixgéppel.

    HealthyFoodHouse /Címkép: Pexels/


    Megosztom
    Link másolása

    Címlapról ajánljuk

    Címlapról ajánljuk


    CELEBRITY
    Nagy Alexandra no-makeupját tanítani kellene
    Mintha nem viselne sminket, mégis csodásan néz ki legújabb fotóján.
    Sassy - sassy.hu
    2022. május 09.


    Megosztom
    Link másolása

    Mivel általában a képernyőn szerepel vagy éppen egy fényképezőgép előtt pózol, Nagy Alexandrát a legtöbbször erős sminkben láthatjuk. Ezek a körülmények persze megkívánják a több réteg alapozót és az erős szemsminket, de a színésznő most megmutatta, hogy anélkül is fantasztikusan néz ki.

    Az Instagram-oldalára töltött fel egy szelfit, amin elképesztően természetes beauty sminket visel.

    A bőr természetes ragyogását hangsúlyozó, vékony alapozó melett egy kis pirosítót, natúr szemhéjfestéket, egy kevés szemceruzát, barna szempillaspirált és naturális rúzs visel. Emellett már csak a szemöldökét hangsúlyozta a saját színével, hogy keretet adjon az arcának. Ezzel még bőven a no-makeup-kategóriába sorolható, mégis egy egységes, gyönyörű összképet kapott, ráadásul simán le is tagadhatna pár évet a korából. Reméljük, hogy egyszer megosztja a sminktrükkjeit velünk is!

    Fotó: RTL Klub/Konyhafőnök


    Megosztom
    Link másolása

    TRENDY
    Elképesztő, hogy működik: TikTokon gyűjti össze a mellműtéte árát egy influenszer
    Az adományozók igen nagylelkűek.
    Sassy - sassy.hu
    2022. május 18.


    Megosztom
    Link másolása

    Aki gyakran pörgeti a TikTokot, és szereti a könnyed tartalmakat, az már találkozhatott Hailey Marie nevével. A fiatal lány számtalan népszerű videót posztolt már a megosztón, de az egyik újabb tartalma – amiben a mellnagyobbító műtétjére kezd el adományozókat toborozni – minden eddiginél nagyobb számokat produkált. A videóban, amit már 1,7 millióan láttak, Hailey azoknak üzen, akik hozzá hasonlóan kis mellekkel élik a mindennapjaikat.

    „Minél nagyobb, izmosabb leszek, a melleim annál inkább összemennek. Nem viccelek, ez k.rvára nevetséges”

    – fakad ki a lány. Ezután pedig megosztja a tervét: a követői segítségét kéri abban, hogy küldjenek neki csak fejenként egy dollárt. Így már 10,000 utalás után alávetheti magát egy mellplasztikai műtétnek.

    Az – ahogyan ő nevezi – „ici pici cici bizottság” pedig máris igen sikeresnek látszik. Egy follow-up videóban már arról számolt be, hogy 3600 dollárt kapott PayPalon keresztül, plusz 1066 dollárt a Venmo csatornáján. Így már nem is hiányzik sok ahhoz a műtéthez! Ha pedig sikerül elérnie az összeget, nem áll meg: a célja, hogy minél több, hozzá hasonlóan kismellű, nőnek segíthessen az adományokkal.

    @_haileyjay Just going to keep posting until it goes viral in support of small boobs #fyp #plasticsurgery ♬ original sound - Hailey Marie


    Megosztom
    Link másolása


    TRENDY
    Girlpower! Itt a She-Hulk várva várt előzetese
    Teljes pompájában megnézhetjük Tatiana Maslanyt Hulkként.
    Sassy - sassy.hu
    2022. május 18.


    Megosztom
    Link másolása

    2022. eddig elég erős a Marvel-sorozatok szempontjából: a Holdlovag és a Ms. Marvel után hamarosan érkezik a She-Hulk is. Az augusztus 17-én, a Disney+-on debütáló szériából már kaphattunk egy rövid előzetest, abból azonban nem sok derült ki, még a főszereplő Tatiana Maslany-ből is csak a lábait láthattuk.

    Most viszont egy vicces, akciódús, izgalmas trailerrel is megörvendeztették a nézőket, ami az alcímet (Attorney at Law) is elárulta. Itt már magyar felirattal is elérhető:

    A közel kétperces kedvcsinálóban feltűnik Mark Ruffaló mint Hulk, Tim Roth mint Förtelem, sőt még a Jameela Jamil által megformált Titania is. Csak győzzük kivárni az augusztust!


    Megosztom
    Link másolása


    TRENDY
    Beach body nyárra! A legfontosabb dolog edzés után, amit sose felejts el – tippek nyújtáshoz
    Minden edzés végén érdemes beiktatni 8-10 perc nyújtást. Pozsonyi Henrik személyi edző most videón is megmutatja, milyen gyakorlatokat érdemes végezni.

    Megosztom
    Link másolása

    Nyakunkon a nyár, így tele az edzőterem is. Na de egyáltalán nem mindegy, hogyan állsz neki az edzésnek, főleg, ha egyedül mész le a terembe. Éppen ezért indítottuk el az edzéssel kapcsolatos cikksorozatunkat, amelyben egy szakember segítségével adunk nektek tippeket ahhoz, hogyan hozhatjátok ki magatokból a legtöbbet. Az első részben arról olvashattatok, melyek a legjobb gyakorlatok, ha formás, kerek popsival szeretnétek virítani a strandon, a bulikban vagy a fesztiválokon.

    Most viszont egy kicsit nyugisabb vizekre evezünk, hiszen a beach body projekt nemcsak az erősítésről szól! A forma ugyanis nem minden: a hosszútávú, sérülésmentes edzés fő támogatója a nyújtás.

    "Minden edzés végén érdemes beiktatni 8-10 perc nyújtást. Hidd el, a tested meg fogja köszönni, ha foglalkozol az izmok lenyújtásával és regenerációjával!"

    - Pozsonyi Henrik személyi edző, cross training edző az Instagram-oldalán videóban is bemutat néhány gyakorlatot, amelyeket érdemes elvégezni egy full body edzés után. De abban is segít, mire figyelj a nyújtás során:

    Erre figyelj, amikor nyújtasz:

    • kontrollált, egyenletes légzés
    • orron be, szájon fújd ki a levegőt
    • próbálj ellazulni, ernyeszd az izmaidat
    • enyhe fájdalomküszöbig nyújtsd meg az adott izmot
    • válassz olyan zenét, amire el tudsz lazulni.

     

    A bejegyzés megtekintése az Instagramon

     

    Henrik Pozsonyi (@henrik.trainer) által megosztott bejegyzés

    Ha további tippekre, segítségre lenne szükséged, ITT kérdezhetsz Henriktől!


    Megosztom
    Link másolása

    Ajánljuk