Opitz Barbi megmutatta, hogy állna neki a fekete haj, és meglepően jó lett az eredmény
Merész poszttal jelentkezett Opitz Barbara Instagramon.
Megmutatta, milyen lenne fekete hajjal. Egészen izgalmas a végeredmény.
Neked hogy tetszik?
Merész poszttal jelentkezett Opitz Barbara Instagramon.
Megmutatta, milyen lenne fekete hajjal. Egészen izgalmas a végeredmény.
Neked hogy tetszik?
A Z generáció gyakran digitális bennszülöttekként emlegetjük.
Ám a fiatalok most meglepő irányba fordultak: egyre többen cserélik le okostelefonjaikat régi típusú „butatelefonokra”, például BlackBerryre, hogy megszabaduljanak a nonstop online jelenlét nyomásától.
A jelenségre a New York Post is felfigyelt, kiemelve, hogy a fiatalok egyre tudatosabban próbálják visszavenni az irányítást az életük felett – még ha ez azt is jelenti, hogy szándékosan „visszalépnek” a technológiai fejlődésben.
A közösségi média, az állandó értesítések és az algoritmusok által diktált tartalomfogyasztás sok Z generációs fiatalnál vezetett szorongáshoz, koncentrációs problémákhoz és kiégéshez. A digitális világból való kiszállás így nemcsak divat, hanem mentális egészségvédelmi eszköz is. A butatelefon – legyen az egy klasszikus Nokia, vagy a 2010-es évek ikonikus Blackberry-je – nem csábít folyamatos görgetésre, és nem csapdázza be felhasználóját a végtelen hírfolyamokkal.
A Blackberryt annak idején üzletemberek és politikusok használták előszeretettel, ám a mára elavultnak számító készülék most új életre kel a Z generáció kezei között. A New York Post cikke szerint a fiatalok nemcsak nosztalgiából választják ezeket a készülékeket, hanem tudatos stratégiai döntésként is. Egy Blackberry-n nehezebb TikTok-ozni vagy folyamatosan Instázni (de csak az új, android alapú készülékek alkalmasak a közösségi oldalakhoz), ugyanakkor lehet vele telefonálni, SMS-t írni – vagyis épp annyit kapcsolódni, amennyi még egészséges. Egyes készülékeken még a közösségi oldalak sem futnak, ez pedig lehetővé teszi a teljes digitális detoxot.
Ez a trend a digitális minimalizmus filozófiájához kapcsolódik, amely arra ösztönöz, hogy csak azokat a digitális eszközöket és platformokat használjuk, amelyek valóban hozzáadnak az életünkhöz. A Z generáció tagjai – akik sokszor már kisgyerekkoruktól kezdve az okoseszközök bűvöletében élnek – most próbálják megtalálni az egyensúlyt a hasznos technológia és a mentális szabadság között.
A butatelefonra való visszaváltás azt is jelenti, hogy a fiatalok több időt töltenek a való életben: személyes beszélgetések, séták, olvasás vagy éppen unalom – ami kreativitáshoz és belső elmélyüléshez vezethet. Ez a lépés nem a technológia teljes elutasítása, hanem inkább egy szelíd, tudatos kontrollvisszavétel.
A kérdés, hogy vajon ez csak egy egyéni „ellenállás” formája, vagy egy új társadalmi trend kezdete, még nyitott. De az biztos, hogy a Z generáció tagjai – akiket gyakran kritizálnak „kütyüfüggőségük” miatt – most megmutatják: képesek önreflexióra, változtatásra, és arra, hogy a jólétük érdekében szembe menjenek az általános technológiai sodrással.
Vissza a gyökerekhez, előre a józanság felé – talán épp egy régi Blackberry lehet a kulcs a kiegyensúlyozottabb digitális jövőhöz.
Forrás: The New York Post
Sirokai Diána, az Egyesült Királyságban élő világhírű magyar plus size modell meglepő bejelentést tett-
A modell, aki korábban a testpozitivitás egyik ikonikus alakjaként vált ismertté, nem titkolja a változást – TikTok-oldalán osztotta meg követőivel látványos átalakulását.
A rajongók túlnyomó többsége elismerően reagált az eredményekre, sokan inspirálónak tartják a modell példáját. Sirokai Diána azonban hangsúlyozta: továbbra is fontosnak tartja az önelfogadást, és nem az ideálok hajszolása, hanem a személyes jólét a cél.
Az átalakulásról szóló tartalmakat most már több mint 300 ezer követő figyeli TikTokon, ahol a modell nemcsak a fizikai változásról, de a lelki folyamatokról is őszintén beszámol.
A modell azt is megmutatta egy videóban, ki segített neki az edzésben.
@sirokaidiana Június 1 ! indul a program, de ha most regisztrálsz, már az előkészületekben is részt vehetsz! Plusz: esélyt kapsz egy személyes hívásra velem ✨ Ne csak nézd… csináld velünk! Katt a linken és csatlakozz most!
♬ original sound - DAJA
Kócos, kiszámíthatatlan, rémesen vigyorog, mintha legalábbis egy Hitchcock-filmből ugrott volna elő. De hogyan lett ez a bizarr kis műanyaglény 2025 legnagyobb kultcucca? És mit mond el ez rólunk, így a posztirónia korában?
A történet egy hongkongi művésznél, Kasing Lungnál kezdődik, aki még a 2010-es években alkotta meg Labubut a Monster Little univerzum részeként. A figurák gyártásáért a kínai POP MART felel – egy olyan cég, amely lényegében azt csinálja a gyűjthető játékokkal, amit a Supreme a streetwearrel. Labubu pedig eredetileg egy erdei, kicsit hátborzongató koboldként indult, aki mára meghódította az egész bolygót.
A Labubu babák kicsik és minden szériájuk meglepetésdobozban jön – azaz senki sem tudja előre, melyik figurát kapja. Ez pedig épp elég ahhoz, hogy az ember képes legyen 6000-20.000 forintot is elszórni egy tenyérnyi játékra – újra és újra.
A POP MART hibátlanul ráérzett a hype drop receptre: limitált szériák, régióspecifikus együttműködések, amik pár másodperc alatt elfogynak – és utána jöhet a nyomozás, cserebere, könyörgés Discordon és Redditen, vagy a mélyrepülés a másodlagos piac fekete világába.
Bár Labubu Ázsiában már évek óta kultkedvenc, 2025 lett az az év, amikor a Nyugat is bekattant. És köszönhetjük mindezt – naná – a TikToknak.
Az egyik felhasználó egy Labubu-gyűrűs eljegyzésvideóval (!) ment virálba, ami reggeli tévéműsorba is bekerült.
Me two weeks ago: “Labubu’s are ugly”
— gabs (@xJustGabs) June 13, 2025
Me now: pic.twitter.com/ZPAblArC9Q
Labubu egyszerre hozza vissza a Beanie Babies, a Funko Popok és a Moncsicsik hisztériáját – csak ez most egy borzas kis figura, ami mindenben úgy néz ki, mintha egyszerre lenne gonosz, elbűvölő és kicsit belőtt.
Nem tökéletes. Nem steril. Nem „glossy”. Inkább furcsa, játékos, nosztalgikus és kézzelfoghatóan őrült. Mint mi.
A tulajdonlása gyerekkori öröm, de felnőtt szintű adrenalinfröccs. Egy halk lázadás a végtelen képernyők, NFT-k és túlstilizált Instagram-univerzum ellen. Egy emlékeztető arra, hogy a fizikai tárgyak még mindig tudnak felhőtlen örömet okozni.
A Labubu-láz nem csillapodik. POP MART már globális terjeszkedésen dolgozik, és állítólag divatházakkal is tárgyalnak exkluzív kollabokról.
És igen, ha minden igaz, készülőben van egy animációs sorozat is – ami vagy végleg bebetonozza Labubu helyét a popkultúrában, vagy gyorsan elhozza a túltolt márkaépítés bukását.
De addig is: hajrá, koboldvadászat. A következő dobozod talán egy Starry Knight-ot rejt. Vagy csak egy újabb, kócos kis őrület, amibe beleszeretsz.
Megérkezett a nyár, és vele együtt milliók indulnak útnak felüdülést, élményeket és új kalandokat keresve.
Ám a turisták özönében a zsebtolvajok éberen figyelnek, keresik a következő áldozatukat.
Ennek a trükknek köszönhetően néhány másodperc alatt bezárható a táskád.
A praktikus ötletet a TikTokon osztotta meg @kiamoments nevű felhasználó. A videóban Kia egy divatos keresztpántos táskán demonstrálta a módszert.
A kreatív divatimádó ezt írta a feliratban: „Egyszerű tipp, hogyan védd meg magad a zsebtolvajoktól utazás közben.”
Egy másik profi tippje: mindig viseld a táskát magad előtt – ezt komentben tette hozzá.
Közel egymillió TikTok-felhasználó nézte meg a videót, és több tucat hozzászólás érkezett – a klip majdnem 32 ezer lájkot gyűjtött.
Bár sokakat lenyűgözött a trükk, akadtak szkeptikusabb nézők is.
Egyikük így írt:„Én vettem egy kis karabinert. Szerintem az jobban működik ennél.”
Egy másik hozzátette:
„Jó ötlet, de biztos vagyok benne, hogy beszorulna, és sosem tudnám kinyitni.”
Forrás: The Sun