TRENDI

Az 50 feletti magyar nőknek receptre írná fel a sminkelést a sminkmester, szerinte a mindennapok fontos része a középkorúaknak

Azt is elmondta, melyek a megfelelő sminkelés alaplépései, hogy szép legyen az eredmény.

Megosztom
Link másolása

A Panna, csajok, satöbbi legújabb részében Dévényi Kathy kozmetikus és sminkmester volt Balázsy Panna vendége.

A műsorvezető a női szépségről és a sminkelés titkairól beszélgetett vele.

Dévényi Kathy arról is beszélt, hogyan alakítja az idősebb generációk szemléletét a sminkkel kapcsolatban, és miért érdemes átértelmezni a régi szabályokat, és arról, hogyan válik a smink a mindennapi élet fontos eszközévé a középkorú nők számára.

A kozmetikus-sminkmester szerint a II. világháború alatt, a szocializmus idején nemhogy nem volt divat a sminkelés, hanem egyenesen kirívónak számított. Ezzel azért vitatkoznánk, anyáink, nagymamáink az 1960-as és 1970-es években bőven használtak szemhéjtust (ez az 1990-es években vissza is tért), szempillafestéket, divatos volt a műszempilla, rengetegen jártak kozmetikushoz, és az 1980-as években is fontos volt a smink.

Arról is beszélt, hogy a magyar nők sminken a szerényebb arcfestést tartják, de kevesen használják az alapozót, amiből mindenkinek kellene, persze a hozzáillő árnyalatban.

Úgy véli, egy középkorú nő elvész a drogériákban, amikor a sminktermékek közt válogat, mert nem ismeri ki magát a sokféle termék között.

Sminkelésnél alapszabály, hogy hidratált, letisztított bőrt kezdünk el festeni. Az 5 alaplépés pedig a következő:

1. A megfelelő, bőrhöz idomuló, pontosan azonos színű alapozó felvitele.

2. A második a szem körüli korrektor.

3. A harmadik a szintén megfelelő árnyalatú pirosító használata.

4. A következő a szempillaspirál.

5. Az utolsó lépés pedig a száj festése.

A teljes beszélgetést itt láthatjátok:


Megosztom
Link másolása

Címlapról ajánljuk


TRENDI
Fotóval! Emma Stone felismerhetetlen volt a Golden Globe-on, mindenki találgatja, mi lehet az oka
Kétszer kellett ránézni, hogy egyszer észrevegyék - teljesen megváltozott a karaktere a gyönyörű színésznőnek.

Megosztom
Link másolása

Emma Stone mindenkit meglepett a 2025-ös Golden Globe díjátadón, amikor egy teljesen idegen frizurával lépett a vörös szőnyegre vasárnap este Los Angelesben.

A 36 éves színésznő mosolyogva és integetve érkezett, férje, Dave McCary kezét fogva, egy lenyűgöző, pánt nélküli piros Louis Vuitton ruhában, amelyet egy masni díszített a derekán.

Az egyszerű, letisztult sminkkel hagyta, hogy mindenki az új frizurájára figyeljen.

Stone stylistja, Tracey Cunningham elárulta, hogy a frizura Mia Farrow híres rövid hajáról lett mintázva.

„Most gyakorlatilag alig van haja. Szuper rövid, és még ennél is rövidebbre fogja vágatni”

– mondta Cunningham. A színésznő hajszíne is megváltozott: ezúttal egy kissé sötétebb vörös árnyalatot választott, mint általában.

Az új hajvágás nem véletlen: Emma nemrég fejezte be a forgatást a Bugonia című filmhez, amelyet Yorgos Lanthimos rendezett, és 2025 novemberében kerül bemutatásra.

Már hónapok óta keringtek a pletykák, hogy drasztikus átalakuláson ment keresztül, mert gyakran látták sapkákban vagy parókákban.

Október elején New York utcáin kapták lencsevégre egy sapkában, ez indította el a találgatásokat, hogy vajon leborotválta-e a haját a szerep kedvéért. Másnap részt vett a New York-i Filmfesztiválon, ahol hosszú hajjal jelent meg: egy videóban még látszott is, ahogy megigazítja a haját – vagy talán a parókáját.

Nem sokkal később kiderült, hogy valóban leborotválta a haját a Bugonia miatt, ezért rejtőzött sapkák és parókák mögé az utóbbi időben.

Emma Stone-tól egyébként nem szokatlan a kísérletezés: gyakran változtatja hajszínét a szőke, vörös és barna árnyalatok között, és a stílusát is váltogatja, a tökéletesen sima hajtól egészen a játékos hullámokig. Most pedig a pixie-frizurával új szintre emelte a megjelenését.


Megosztom
Link másolása

TRENDI
Jennifer Lopez törpének öltözött ebben a tragikus szabású nadrágban
A hordónadrág akkorát megy, mintha valami elegáns, de legalábbis szép ruhadarab lenne, pedig nagyon nem az.

Megosztom
Link másolása

Ezek nem a klasszikus mom jeans-ek, az biztos.

Jennifer Lopez igyekezett divatosan búcsúztatni a 2024-es évet Aspenben, ahol egyik sétáján a Free People márka We the Free Good Luck Barrel Leg farmerjét viselte cowboykalappal és kötött pukcsival párosítva.

Bár a szettet egy több ezer dolláros Brunello Cucinelli túrabakanccsal koronázta meg,

a bő szárú farmer ehhez képest szinte ajándék volt, hiszen 98 dollár, azaz kb. 40.000 Ft-ért kapható. Lopez korábban ugyanebben a farmerben tűnt fel Los Angelesben is, akkor egy ikonikus Hermès Birkin táskával dobta fel a szettjét.

A laza szabású farmer nemcsak klasszikus kék árnyalatban elérhető, hanem 17 különböző színben,

a visszafogott fekete és szürke mellett merészebb árnyalatokban, például olívazöldben vagy pirosban is.

Azonban felmerül a kérdés, hogy kinek állhat jól egyáltalán? Ha még Jennifer Lopez is úgy néz ki benne, mint egy különösen torz törpe?


Megosztom
Link másolása


TRENDI
Sértő ajándékok, amelyeket soha ne adj egy nőnek karácsonyra (se)
Ha azt gondolnád, egy hialuronsavas szemkörnyékápoló jó ajándék egy nőnek, óriásit tévedsz. De van még pár ultimate sértés, amit sose csomagolj be, csak az ellenségednek.

Megosztom
Link másolása

A szakértők most fellebbentik a fátylat a legsértőbb ajándékok listájáról, amelyeket soha nem szabad megvenni egy nőnek, különösen a karácsonyi szezonban.

Ha valamelyikre rányúltál, még van időd lecserélni.

Okozzunk örömet, erről is szól a karácsony, de nem biztos, hogy ami szerinted a boldogság maifesztuma, az másnak nem egy szívben megforgatott tőr.

Légy körültekintő, és ajándékozz a másik számára fontos holmit, élményt, bármit. Csak a következőket ne, ha nőről van szó.

Egy texasi ajándékozási szakértő (jelentsen ez bármit) szerint három fő dolgot kell teljesen elfelejteni ajándékozás során. A közösségi médiában elmagyarázta, miért sértőek ezek az ajándékok, vagy miféle rossz üzenetet hordoznak magukban.

A Leah's Gift Guide oldalra írt a tartalomkészítő, aki több mint 1,4 millió követőt tud maga mögött a TikTokon, és felfedte, hogy a három kerülendő ajándéktípus a háztartási tisztítószerek, a szobamérlegek és az öregedésgátló termékek.

Munkát, bűntudatot és a fiatalság megőrzésére ráfixálódott világban "szépség" ápolót nem teszünk a fa alá.

Maximum olyasmit, amit a hölgy kifejezetten kért korábban, bőrápolók közül pedig a well aginget, vagyis a szépen és tudatosan öregedést támogató szereket lehet előnyben részesíteni.

Az influenszer videójára rengeteg reakció érkezett a követőktől. Egy nő azt állította, hogy

a sógora a szülés után hat héttel lepte meg egy mérleggel, ami szerinte a parasztság netovábbja.

@leahsgiftguide 86 days! Supplies list below! We have a coffee bar in a jar! This is part of my 100 days of giftmas series! All these items have been added ti my l.t k. For those wanting to make your own! #leahsgiftguide #giftmas #coffee #barinajar #giftideas #diygifts #giftguide #gifttok #giftsforher #giftsforhim #christmasgifts #christmasgiftideas #christmas ♬ Rockin' Around The Christmas Tree - Brenda Lee

Egy másik kommentelő azt írta, hogy ha vásárláskor nem vagyunk teljesen biztosak abban, hogy a másik örülne a kiszemelt ajándékunknak, akkor egyszerűen ne vegyük meg.

"Jobb a biztonságra törekedni, mint karácsony után a válóperes ügyvédnek fizetni",

jegyezte meg.

Eközben Myka Meier, a Beaumont Etiquette alapítója a Daily Mailnek nyilatkozott az ajándékozás etikettjéről.

Olyan dolgok, mint a fogyókúrás termékek, bizonyos méretű ruhák és bármi, ami a hangulattal kapcsolatos, például stresszlabdák vagy bőrápoló termékek, amelyek olyan problémákat céloznak meg, mint az öregedés vagy a foltok, problémás ajándékok lehetnek.

Ahogy nem veszünk kollégának fehérneműt, úgy barátnőnek sem borítékolunk edzőtermi bérletet - hacsak nem szakítás a cél.

Myka szerint bár hasznos lehet egy porszívó, ezeket a személytelen és takarítással kapcsolatos tárgyakat ne a fa alá tegyük. Ugyanakkor a céges partikra semleges, "mindenki örülne neki" típusú ajándékokkal készüljünk.

Kitért rá, hogy ékszerdobozt se alkalmazzunk egy barátnő esetében, hogy ne érje csalódás, amikor eljegyzési gyűrűt remél, de csak random ékszer lapul benne.

Ha kétségek gyötörnek vásárláskor, Myka szerint az a legjobb út a fentieken túl, hogy szívből jövő kedveskedéseknek engedjünk, ha a szeretteinkről van szó. Elismerést, szeretetet sugalló ajándékokban gondolkodjunk, valami személyes kis apróság is jobb erre, mint egy felmosófej.


Megosztom
Link másolása


TRENDI
Fotókkal! Így nyűgözött le mindenkit Gwyneth Paltrow és Chris Martin lánya a párizsi bálon
Apple Martin csodálatos Valentino ruhában tündökölt Párizsban.

Megosztom
Link másolása

A 20 éves Apple Martin, Gwyneth Paltrow és Chris Martin lánya, november 30-án a híres Le Bal des Débutantes bálon mutatta meg egyedi tervezésű Valentino ruháját. Az eseményre Alessandro Michele,

a Valentino kreatív igazgatója által tervezett ruhát viselte, amelynek elkészítése a Vogue szerint 750 órát vett igénybe.

A Le Bal des Débutantes minden évben 16 és 22 év közötti fiatal nőket mutat be a társasági életnek, olyan hírességek nyomdokaiban, mint Lily Collins és Margaret Qualley - szúrta ki a People.

Apple kék, pánt nélküli Valentino ruhája hat selyem plissé sifon rétegből állt, amelyek színátmenetes hatást keltettek. A derekán fekete selyem masni emelte ki a sziluettet, és a ruhát kék Valentino szandállal egészítette ki.

Apple az első Le Bal résztvevő, aki Michele egyedi tervezésű ruhájában jelent meg.

A családja teljes mértékben támogatta: édesanyja, édesapja és testvére, Moses is Valentino ruhákban jelentek meg. Az 52 éves Gwyneth Paltrow Valentino 2025-ös tavaszi kollekciójából választott egy ruhát, míg a 47 éves Chris Martin és a 18 éves Moses méretre szabott Valentino szmokingot viseltek.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Vogue (@voguemagazine) által megosztott bejegyzés

Gwyneth az Instagram-sztorijaiban osztotta meg büszkeségét, színes és fekete-fehér fotókat posztolva Apple-ről.

„Az én gyönyörű lányom @maisonvalentino ruhájában”

– írta az Oscar-díjas színésznő.

Divatőrült gyerekkora óta

Apple divat iránti érdeklődése már korán megmutatkozott. Első komoly megjelenése a divat világában 2023-ban, a párizsi divathéten volt, ahol egy fekete-fehér Chanel ruhát és blézert viselt. Derek Blasberg divatújságíró egyszer azt nyilatkozta, hogy a

néhai Karl Lagerfeld, a Chanel egykori kreatív igazgatója már négyéves korában megjósolta, hogy Apple „Chanel-lány” lesz.

Ennek ellenére Apple nem tartja magát kifejezetten trendkövetőnek. „Imádom a pulcsikat és a túlméretezett kardigánokat, a mokaszineket és egy kényelmes Levis farmert” – mondta a Vogue-nak 2023-ban.

„Számomra az a legfontosabb, hogy egy ruhában önazonosnak érezzem magam; a klasszikus ’90-es évek stílusát keverem egy menő nagypapás hangulattal.”

A párizsi divathéten viselt szettjéről elárulta: „A kedvencem az volt, ahogyan a mokaszint a miniruhával kombináltam. Ez nagyon passzolt a saját stílusomhoz.”

Anyja nyomdokain jár

Amikor Apple nem az iskolában van, édesanyja, Gwyneth lifestyle márkájával, a Goop-pal dolgozik együtt. 2020-ban egy Goop-ruhával modellkedett, 2021-ben pedig a márka GOOPGLOW Glow Lotion kampányában szerepelt, amelynek fejlesztésében is közreműködött.

„Nagyon élvezem, hogy van egy ilyen korú lányom, különösen azért, mert érdeklik a ruhák, a bőrápolás és minden ilyesmi”

– mondta Gwyneth egy 2023-as interjúban. „Sokkal nőiesebb, mint én. Nagyon ügyesen sminkel, és imádja csinálni.”

„Ő egy rendkívül kedves ember, és az értékrendje is a helyén van” – tette hozzá Gwyneth, aki láthatóan büszke arra, hogy lánya egyedi és önálló utat jár be.


Megosztom
Link másolása