Connect with us

Tabudöntő reklám: valódi intimszőrzettel kampányol a híres borotvamárka

TRENDY

Tabudöntő reklám: valódi intimszőrzettel kampányol a híres borotvamárka

A márka alapítói szerint itt az idő, hogy elfogadjuk a testünket természetes formájában, és ne mások elvárásainak akarjunk megfelelni.


Az utóbbi időben egyre nagyobb teret hódít a testpozitív mozgalom, melynek célja, hogy az emberek megtanulják elfogadni külsejüket, és ne a társadalom elvárásai alapján ítélkezzenek arról, mi szép és mi nem. Idetartozik a testsúly, a bőrszín, vagy akár a hegek, testi fogyatékosságok kérdése is, de nem feledkezhetünk meg a testszőrről vagy épp az izzadságról sem. Ugyanis ha felvállaljuk, ha nem, mindenki rendelkezik ezekkel, és bizony a nők 80%-a továbbra is szégyenkezve sétál végig a strandon, ha nem jutott el a kozmetikusához az előző napokban.

Éppen ezt a tabut igyekszik ledönteni a Billie borotvamárka stábja, akik legújabb kampányvideójukban fürdőruhából kilógó intim szőrzeteket videóztak le. Bár a márka borotvákat forgalmaz, arra szeretnék felhívni vásárlóik figyelmét, hogy joguk van dönteni arról, valóban kényelmetlen-e számukra a szőrzet, vagy csupán mások véleménye miatt válnak meg tőle.

“Mindannyiunknak van szőrzete. Van, aki úgy dönt, hogy leborotválja, van, aki pedig büszkén viseli – bármelyiket is választod, nem kell szégyenkezned” – fejtette ki a márka alapítója, Georgina Gooley.

Még több TRENDY

Hirdetés

Népszerű

Facebook

Hirdetés
Fel