Meghan Markle átnevezte az American Riviera Orchardot, és megint beszólt a királyi családnak
Meghan új frontot nyitott a „csináljunk valamit Kaliforniában” kampányban: a 43 éves hercegné rövid Instagram-videóban jelentette be, hogy az eddig American Riviera Orchard néven futó lifestyle-márkáját mostantól „As Ever” (magyarul kb: Mint mindig) néven kell emlegetnünk.
A bejegyzés megtekintése az Instagramon
A kis szösszenet szerint ez amolyan visszatérés a gyökerekhez – és nem mellesleg Meghannek láthatóan volt pár szava a királyi család felé is, miszerint
de most végre felszabadult.
Kicsit csúszott a premier
Az As Ever bejelentése egyébként alig két héttel előzi meg Meghan új Netflix-sorozatának, a With Love, Meghan-nek az indulását. Ez a projekt eredetileg januárban jött volna ki, de a Los Angeles-i erdőtüzek miatt végül csak most érkezik.
ami jelzi, hogy a sussexi páros most tényleg minden fronton bekapcsolná a pénzcsináló gépezetet.
Egy lekvár mindenek felett
Az American Riviera Orchard (ARO) már tavaly felbukkant, amikor Meghan kifejezetten menő ismerőseinek kezdett elküldeni kézműves lekvárokat instaposztért cserébe. A brand azonban megtorpant: a logójának (egy korábbi emblémának) annyi, és
Így született meg az As Ever, amit Meghan most egy tényleg közeli, kertben felvett videóban mutatott be, miközben Harry odaadja neki a telefont, és odasúgja, hogy „Már forog”.
Meghan szerint a korábbi név túl helyhez kötött volt: Santa Barbarát ugyanis szokás az „amerikai riviérának” is hívni, de ő mégsem akarta ennyire szűkre szabni a vállalkozás határait.
Beszólás a királyi családinak
A videóban azt is elmeséli, hogy régen (értsd: a királyi családba való beházasodás előtt) már volt egy The Tig nevű lifestyle-blogja, amit nagyon szeretett, mert kiélhette benne a gasztro- és kertészkedési szenvedélyét, de „évekig” nem tudott újra ilyesmivel foglalkozni.
azért, hogy eddig nem tudta megosztani a világgal a lekvárfőzési tudományát.
Minden lesz: lekvár, textil, kozmetikum, kertészkedés
Az As Ever egy rakás mindennel készül előállni: a szokásos befőttek és gyümölcslekvárok mellett bőven lesz terítéken háztartási textil (terítők, szalvéták), bőrápolási cuccok, lakásillatosítók, no meg kerti szerszámok (gereblye, metszőolló, kapanyél, ami kell).
ami szerinte elegáns, de kicsit bohém, kicsit kaliforniai, kicsit netflixes, kicsit még hercegnés is.
Az As Ever Shopify-botladozása
A netes nyomozók kiszúrták, hogy a nagy bejelentés előtt még volt egy Shopify-oldal, ahol az American Riviera Orchard is feltűnt – aztán néhány linket átirányítottak az új As Ever oldalra, megerősítve, hogy némi kapkodás is lehetett a háttérben. A lényeg azonban: a brand most már hivatalosan is As Ever, a régi ARO-t hamarosan már csak az archívumok őrzik.
A tálak, a kaják, a felvételek, a stílus, az eszközök, a videók, talán csak a bejelentés nem.
Erős kampány
Az egész rebrandet egy laza, farmeres Insta-videóval koronázta meg Meghan, mondván:
Aztán azzal hergeli a követőket, hogy két hét múlva jön a Netflix-sorozat és a hivatalos As Ever start, amiben a lekvár csak a kezdet. És hát persze a két kolibri meg a pálmafa a márka új logóján is ott figyel.
És, hogy igazán mindent kiaknázzon, amit csak pénzzé lehet tenni: megmutatja a kislányát is - igaz elég távolról. Így mindenki érteni fogja, hogy ez olyan női dolog, csak anyáknak és lányaiknak szól. Ahhoz képest, hogy még mindig mennyire prüszköl a királyi családra, elég konzervatív megközelítés, nem?