Connect with us

13 trükk, hogy gyönyörű, lapos hasad legyen – önkínzó edzés nélkül

TRENDY

13 trükk, hogy gyönyörű, lapos hasad legyen – önkínzó edzés nélkül

Nem mindegy, mit eszel, mit nem eszel – sőt, az sem, hogy mennyit alszol.


Jaj, az a bosszantó kis háj a pocakodon! Épp akkor, amikor közeleg a farmeros-pólós, hasmutogatós jó idő, sőt, pikk-pakk itt van a fürdőruhaszezon is. Íme 13 trükk, amellyel olyan szép, lapos hasad lesz, hogy egy pasi se tudja levenni róla a szemét.

#1 Kevés szénhidrát

Főleg a finomított szénhidrátoknak mondj búcsút (pl. a fehér kenyér és a tésztafélék). De vannak olyan ételek is, amelyek látszólag diétásak, mégis meglepően sok bennük a szénhidrát, ezeket is kerülnöd kell: gyümölcsjoghurtok, gyümölcslevek, banán, szárított gyümölcsök, hüvelyesek.

#2 Kardiózás

Bár azt mondtuk, edzés nélkül is ledolgozhatod a pocidat, azért heti kétszer fél óra kardióedzés lényegesen meggyorsíthatja ezt a folyamatot. Nem kell túlzásba vinni, belepusztulni meg pláne nem, de tény, hogy ez a mozgásforma úgy égeti a zsírt, mint a huzat. Egyébként naponta ötven felülés is megteszi.

via GIPHY

#3 Zöld tea

Minden mennyiségben, és természetesen minden nélkül (jó, egy kis mézet csöppenthetsz bele).

#4 Vízben oldódó rostok

Például a búzafűlé. Nemcsak a belek nagytakarítói, de teltségérzést adnak zsírképződés, azaz hízás nélkül.

#5 Semmi cukor

A Nagy Aranyszabály. Aki diétázott már életében, biztosan ismeri. Semmi csoki, gumicukor, tejszelet, édes üdítő és egyéb cukorral teletömött nasi. Vagy legalábbis a lehető legkevesebb.

via GIPHY

#6 Probiotikus ételek

Nemcsak a bélflórát tartják karban, hanem hatékony zsírégetők is. Natúr, tehát nem ízesített joghurtok, kefírek, sajtok, kovászos kenyér, bizonyos savanyúságok (pl. savanyú uborka vagy káposzta). Ezeket bátran eheted.

#7 Kevés alkohol

Az alkohol – különösen a tömény – elképesztően hízlal. Amennyire csak lehet, kerüld a fogyasztását.

#8 Kevés transz-zsír

Nagyon egészségtelenek amúgy is, és csak úgy pakolják rá a hasadra a zsírt. Főleg a margarinok és a különböző vajkrémek vannak tele transz-zsírokkal.

#9 Almaecet

Ahol csak lehet, használd ezt savanyítónak – például salátákba, főzelékekbe. Nemcsak fogyaszt, de kifejezetten egészséges.

#10 Sok hal

A magas Omega-3 zsírsav tartalmú halak – mint a lazac, a hering, a szardínia – hatékony koleszterin-csökkentők. Hús helyett is jobb, ha ezekből eszel többet.

#11 Időszakos böjt

A lényege, hogy két részre osztjuk a napunkat (mondjuk egy 16 órás és egy 8 órás részre), és az egyikben ehetünk, a másikban nem (maximum kávézhatunk vagy teázhatunk). Az is egy megoldás, ha heti egy-vagy két teljes napot böjtölünk, akkor 24 órán át cukormentes folyadékon kívül semmit sem vihetünk be a szervezetünkbe.

via GIPHY

#12 Nyugodt alvás

Legalább 7 óra, tényleg nyugodt, megszakítás nélküli alvás kell minden nap. Ha sokszor felébredsz éjszaka, vagyis az alvásod zaklatott, az érdekes módon épp az ellenkezőjét eredményezi, vagyis hízlal.

#12 Kevés stressz

Tudjuk, könnyű ezt mondani, de az a helyzet, hogy a túl sok stressz tényleg pocakosít. Ugyanis megnöveli a szervezetünkben a stresszhormon, a kortizol szintjét, ami olyan farkaséhséget csinál, hogy mindenkiben beindul tőle az ellenállhatatlan nassolhatnék. Nyugi, nyugi, nyugi. A fölösleges idegeskedéstől csak minden rosszabb lesz.

via GIPHY

#13 Semmi bolti gyümölcslé

Pedig olyan diétásnak tűnnek. Csakhogy nem azok. Dugig vannak cukorral. Egyél inkább rendes gyümölcsöt, vagy facsard ki turmixgéppel.

HealthyFoodHouse /Címkép: Pexels/

Még több TRENDY

Hirdetés

Népszerű

Facebook

Hirdetés
Fel